Odpowiedz

Problem ze zdalnym potwierdzeniem tożsamości

Dzień dobry,

Próbuje podpisać dokument poprzez profil zaufany i stronę obywatel.gov.pl.

Proces logowania na stronie ID pojawia się komunikat " Wystąpił błąd Przepraszamy, coś poszło nie tak.  Identyfikator problemu: 9762459363008940715"

Proszę o pomoc w dokończeniu procesu podpisywania dokumentu lub podpowiedź co mogę robić źle.

Z poważaniem Jolanta Pryciak

Odpowiedz
0 Lajków
Jola24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 974 wyświetleń)

Re: Problem ze zdalnym potwierdzeniem tożsamości

Jeśli chcesz skorzystać z potwierdzenia tożsamości za pomocą ING:

-Wejdź na stronę pz.gov.pl i wybierz Zarejestruj się
-Wskaż opcję "Bank lub inny dostawca tożsamości”, a następnie wybierz ING
-Zaloguj się do Mojego ING
-Upewnij się, że wyświetlone dane są aktualne i poprawne
-Zapoznaj się z niezbędnymi oświadczeniami, udziel wymaganych zgód i przejdź dalej
-Skorzystaj z opcji "Złóż wniosek” - ten etap wymaga dodatkowego potwierdzenia kodem SMS
-Gotowe!

Na swój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie założenia profilu zaufanego - będą to dwie wiadomości od pz.gov.pl.

Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
190
38
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 919 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem ze stroną logowania

Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.

W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in

...

05-02-2025
Podkreślona czcionka na stronie głównej

Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?

Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały

...

04-02-2025
Re.: Klucz u2f

Aktualnie w ING Business nie posiadamy logowania kluczem U2F. Jest taka możliwość jeśli logujesz się za pomocą Moje ING. Aby otrzymać więcej informacji zachęcam do kontaktu z naszymi specjalistami wsp...

04-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy