Odpowiedz

Problem ze zdalnym potwierdzeniem tożsamości

Dzień dobry,

Próbuje podpisać dokument poprzez profil zaufany i stronę obywatel.gov.pl.

Proces logowania na stronie ID pojawia się komunikat " Wystąpił błąd Przepraszamy, coś poszło nie tak.  Identyfikator problemu: 9762459363008940715"

Proszę o pomoc w dokończeniu procesu podpisywania dokumentu lub podpowiedź co mogę robić źle.

Z poważaniem Jolanta Pryciak

Odpowiedz
0 Lajków
Jola24
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (5 664 wyświetleń)

Re: Problem ze zdalnym potwierdzeniem tożsamości

Jeśli chcesz skorzystać z potwierdzenia tożsamości za pomocą ING:

-Wejdź na stronę pz.gov.pl i wybierz Zarejestruj się
-Wskaż opcję "Bank lub inny dostawca tożsamości”, a następnie wybierz ING
-Zaloguj się do Mojego ING
-Upewnij się, że wyświetlone dane są aktualne i poprawne
-Zapoznaj się z niezbędnymi oświadczeniami, udziel wymaganych zgód i przejdź dalej
-Skorzystaj z opcji "Złóż wniosek” - ten etap wymaga dodatkowego potwierdzenia kodem SMS
-Gotowe!

Na swój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie założenia profilu zaufanego - będą to dwie wiadomości od pz.gov.pl.

Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
198
40
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (5 609 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy