11-07-2023 09:45
Dzień dobry,
Próbuje podpisać dokument poprzez profil zaufany i stronę obywatel.gov.pl.
Proces logowania na stronie ID pojawia się komunikat " Wystąpił błąd Przepraszamy, coś poszło nie tak. Identyfikator problemu: 9762459363008940715"
Proszę o pomoc w dokończeniu procesu podpisywania dokumentu lub podpowiedź co mogę robić źle.
Z poważaniem Jolanta Pryciak
12-07-2023 09:50
Jeśli chcesz skorzystać z potwierdzenia tożsamości za pomocą ING:
-Wejdź na stronę pz.gov.pl i wybierz Zarejestruj się
-Wskaż opcję "Bank lub inny dostawca tożsamości”, a następnie wybierz ING
-Zaloguj się do Mojego ING
-Upewnij się, że wyświetlone dane są aktualne i poprawne
-Zapoznaj się z niezbędnymi oświadczeniami, udziel wymaganych zgód i przejdź dalej
-Skorzystaj z opcji "Złóż wniosek” - ten etap wymaga dodatkowego potwierdzenia kodem SMS
-Gotowe!
Na swój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie założenia profilu zaufanego - będą to dwie wiadomości od pz.gov.pl.
Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |