11-07-2023 09:45
Dzień dobry,
Próbuje podpisać dokument poprzez profil zaufany i stronę obywatel.gov.pl.
Proces logowania na stronie ID pojawia się komunikat " Wystąpił błąd Przepraszamy, coś poszło nie tak. Identyfikator problemu: 9762459363008940715"
Proszę o pomoc w dokończeniu procesu podpisywania dokumentu lub podpowiedź co mogę robić źle.
Z poważaniem Jolanta Pryciak
12-07-2023 09:50
Jeśli chcesz skorzystać z potwierdzenia tożsamości za pomocą ING:
-Wejdź na stronę pz.gov.pl i wybierz Zarejestruj się
-Wskaż opcję "Bank lub inny dostawca tożsamości”, a następnie wybierz ING
-Zaloguj się do Mojego ING
-Upewnij się, że wyświetlone dane są aktualne i poprawne
-Zapoznaj się z niezbędnymi oświadczeniami, udziel wymaganych zgód i przejdź dalej
-Skorzystaj z opcji "Złóż wniosek” - ten etap wymaga dodatkowego potwierdzenia kodem SMS
-Gotowe!
Na swój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie założenia profilu zaufanego - będą to dwie wiadomości od pz.gov.pl.
Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.
U mnie jest inaczej. Zarówno wczoraj jak i dziś podczas próby założenia konta w promocji aplikacja się samoczynnie zamyka. Dzieje się tak podczas robienia drugiego zdjęcia dowodu osobistego (tylnej st
... 28-06-2024Słyszałam wiele opinii o Scorector, że serwis jest odpowiednikiem BIK. Można tam bezpłatnie sprawdzić scoring kredytowy, przejrzeć swój profil finansowy i uzyskać porady dotyczące jego poprawy. Chętni
... 28-06-2024Oczywiście, temat przewija się od lat, a do tej pory żadnych zmian.
Jeżeli ING tak bardzo kocha maskowane hasła, to niech jest zostawi, ale da możliwość zmiany innym użytkownikom.
Oczywiście, że mask
... 28-06-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
13 | |
13 | |
6 | |
5 |