11-07-2023 09:45
Dzień dobry,
Próbuje podpisać dokument poprzez profil zaufany i stronę obywatel.gov.pl.
Proces logowania na stronie ID pojawia się komunikat " Wystąpił błąd Przepraszamy, coś poszło nie tak. Identyfikator problemu: 9762459363008940715"
Proszę o pomoc w dokończeniu procesu podpisywania dokumentu lub podpowiedź co mogę robić źle.
Z poważaniem Jolanta Pryciak
12-07-2023 09:50
Jeśli chcesz skorzystać z potwierdzenia tożsamości za pomocą ING:
-Wejdź na stronę pz.gov.pl i wybierz Zarejestruj się
-Wskaż opcję "Bank lub inny dostawca tożsamości”, a następnie wybierz ING
-Zaloguj się do Mojego ING
-Upewnij się, że wyświetlone dane są aktualne i poprawne
-Zapoznaj się z niezbędnymi oświadczeniami, udziel wymaganych zgód i przejdź dalej
-Skorzystaj z opcji "Złóż wniosek” - ten etap wymaga dodatkowego potwierdzenia kodem SMS
-Gotowe!
Na swój adres e-mail otrzymasz potwierdzenie założenia profilu zaufanego - będą to dwie wiadomości od pz.gov.pl.
Jeśli to nie pomoże, to skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej lub naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |