24-03-2021 10:49
Do jasnej anielki, jaki głąb wymyślił, że teraz trzeba się komunikować przez wirtualnego asystenta albo czat? Człowiek zwyczajnie chce wysłać wiadomość i NIE MA TAKIEJ możliwości.
W ogóle aktualnie nie ma możliwości kontaktu z bankiem przez system internetowy, bo głupawy czat nie chce się załadować. Czy ING musi psuć aboslutnie wszystko, co działa OK?!
25-03-2021 06:45
Przykro mi, że uważasz, że wszystko psujemy. Przekazałam Twoją opinię dalej.
Jeśli potrzebujesz przesłać do nas krótką wiadomość lub jakieś dokumenty, to nadal możesz to zrobić w zakładce:
Wiadomości - Napisz do nas - Prześlij dokumenty.
Dużo klientów pisze do nas na czacie. Dlatego w niektórych godzinach czas oczekiwania na połączenie może się wydłużyć. Na czacie często możemy załatwić sprawę tu i teraz - bez oczekiwania na odpowiedź jak w przypadku wiadomości.
25-03-2021 10:42
"Często" nie znaczy zawsze. Fajnie by było, gdyby jednak opcja wysłania wiadomości pozostała, bo nie każdy potrzebuje czekać kilka minut na to, aż czat się otworzy i będzie można porozmawiać z konsultantem...
(już pomijam, że promujecie "wirtualnego asystenta" co nie wróży najlepiej)
Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?
https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja
06-09-2024
Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.
06-09-2024Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna
06-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
6 | |
6 |