Bankowość internetowa

Odpowiedz

Brak możliwości wysłania wiadomości przez system internetowy

Do jasnej anielki, jaki głąb wymyślił, że teraz trzeba się komunikować przez wirtualnego asystenta albo czat? Człowiek zwyczajnie chce wysłać wiadomość i NIE MA TAKIEJ możliwości.

 

W ogóle aktualnie nie ma możliwości kontaktu z bankiem przez system internetowy, bo głupawy czat nie chce się załadować. Czy ING musi psuć aboslutnie wszystko, co działa OK?!

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 3 (6 186 wyświetleń)

Re: Brak możliwości wysłania wiadomości przez system internetowy

Przykro mi, że uważasz, że wszystko psujemy. Przekazałam Twoją opinię dalej. 
Jeśli potrzebujesz przesłać do nas krótką wiadomość lub jakieś dokumenty, to nadal możesz to zrobić w zakładce:
Wiadomości - Napisz do nas - Prześlij dokumenty.

Dużo klientów pisze do nas na czacie. Dlatego w niektórych godzinach czas oczekiwania na połączenie może się wydłużyć. Na czacie często możemy załatwić sprawę tu i teraz - bez oczekiwania na odpowiedź jak w przypadku wiadomości. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (6 158 wyświetleń)

Re: Brak możliwości wysłania wiadomości przez system internetowy

"Często" nie znaczy zawsze. Fajnie by było, gdyby jednak opcja wysłania wiadomości pozostała, bo nie każdy potrzebuje czekać kilka minut na to, aż czat się otworzy i będzie można porozmawiać z konsultantem...

 

(już pomijam, że promujecie "wirtualnego asystenta" co nie wróży najlepiej)

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 3 (6 150 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią. Przekażemy indywidualne zgłoszenie do działu IT. 

30-04-2024
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy