Bankowość internetowa

Odpowiedz

Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów

Czy możliwe jest dodanie informacji o realizacji przelewu na liście przelewów? Tak, żeby człowiek wiedział, że takowy został zrealizowany? I pobierając potwierdzenie, że jest to potwierdzenie faktycznego przelewu a nie "zlecenia do reliazacji"???

 

W ogóle co za idiotyczna "usługa" wycofywania przelewów? ING zamiast iść do przodu i wprowadzić jako podstawowy, darmowy przelew opcję natychmiastową (jak w innych cywilizowanych krajach) wprowadza zidiocenie systemu, gdzie można sobie wysyłać i wycofywać przelewy... serio - wykonując przelew celem jest chyba jego reliazacja (i ew. pobranie potwierdzenia realizacji) a nie wycofywanie? Może skoncentrujcie się na przydatnych i użytecznych rzeczach a nie głupotach?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 3 (6 639 wyświetleń)

Re: Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów

[ Edytowane ]

Wprowadziliśmy usługę wycofania przelewu ze względu na wiele głosów w tym temacie. Z tego powodu potwierdzenie księgowania możesz pobrać dopiero, gdy rozliczymy przelew i możliwość usunięcia przelewu nie będzie dostępna. Po czasie przewidzianym na odwołanie link "Odwołaj przelew” przestanie być widoczny i będziesz mógł pobrać potwierdzenie. Do tego czasu przelew oczekuje jako zlecenie do realizacji. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (6 605 wyświetleń)

Re: Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów

"na wiele głosów w temacie"???

 

Co jest sensowniejsze - możliwość wykonania przelewu natychmiast czy wycofania go?

 

Przydałoby się lepiej zaznaczyć, że przelew został już wykonany (albo dopiero oczekuje) - i to zarówno w widoku listy i szczegółów danego przelewu...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 3 (6 595 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy