Bankowość internetowa

Odpowiedz

Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów

Czy możliwe jest dodanie informacji o realizacji przelewu na liście przelewów? Tak, żeby człowiek wiedział, że takowy został zrealizowany? I pobierając potwierdzenie, że jest to potwierdzenie faktycznego przelewu a nie "zlecenia do reliazacji"???

 

W ogóle co za idiotyczna "usługa" wycofywania przelewów? ING zamiast iść do przodu i wprowadzić jako podstawowy, darmowy przelew opcję natychmiastową (jak w innych cywilizowanych krajach) wprowadza zidiocenie systemu, gdzie można sobie wysyłać i wycofywać przelewy... serio - wykonując przelew celem jest chyba jego reliazacja (i ew. pobranie potwierdzenia realizacji) a nie wycofywanie? Może skoncentrujcie się na przydatnych i użytecznych rzeczach a nie głupotach?

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 1 z 3 (6 048 wyświetleń)

Re: Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów

[ Edytowane ]

Wprowadziliśmy usługę wycofania przelewu ze względu na wiele głosów w tym temacie. Z tego powodu potwierdzenie księgowania możesz pobrać dopiero, gdy rozliczymy przelew i możliwość usunięcia przelewu nie będzie dostępna. Po czasie przewidzianym na odwołanie link "Odwołaj przelew” przestanie być widoczny i będziesz mógł pobrać potwierdzenie. Do tego czasu przelew oczekuje jako zlecenie do realizacji. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (6 014 wyświetleń)

Re: Informacja o realizacji przelewu na liście przelewów

"na wiele głosów w temacie"???

 

Co jest sensowniejsze - możliwość wykonania przelewu natychmiast czy wycofania go?

 

Przydałoby się lepiej zaznaczyć, że przelew został już wykonany (albo dopiero oczekuje) - i to zarówno w widoku listy i szczegółów danego przelewu...

Odpowiedz
0 Lajków
wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 3 z 3 (6 004 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy