24-03-2021 10:49
Do jasnej anielki, jaki głąb wymyślił, że teraz trzeba się komunikować przez wirtualnego asystenta albo czat? Człowiek zwyczajnie chce wysłać wiadomość i NIE MA TAKIEJ możliwości.
W ogóle aktualnie nie ma możliwości kontaktu z bankiem przez system internetowy, bo głupawy czat nie chce się załadować. Czy ING musi psuć aboslutnie wszystko, co działa OK?!
25-03-2021 06:45
Przykro mi, że uważasz, że wszystko psujemy. Przekazałam Twoją opinię dalej.
Jeśli potrzebujesz przesłać do nas krótką wiadomość lub jakieś dokumenty, to nadal możesz to zrobić w zakładce:
Wiadomości - Napisz do nas - Prześlij dokumenty.
Dużo klientów pisze do nas na czacie. Dlatego w niektórych godzinach czas oczekiwania na połączenie może się wydłużyć. Na czacie często możemy załatwić sprawę tu i teraz - bez oczekiwania na odpowiedź jak w przypadku wiadomości.
25-03-2021 10:42
"Często" nie znaczy zawsze. Fajnie by było, gdyby jednak opcja wysłania wiadomości pozostała, bo nie każdy potrzebuje czekać kilka minut na to, aż czat się otworzy i będzie można porozmawiać z konsultantem...
(już pomijam, że promujecie "wirtualnego asystenta" co nie wróży najlepiej)
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |