14-01-2021 13:19
15-01-2021 12:41
Na forum nie mamy niestety wglądu do danych w systemie - ciężko mi więc sprawdzić te transakcje. W tej sprawie, napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Znajdziesz go w dolnej części strony/aplikacji po zalogowaniu.
Proszę sprawdź również, czy nie masz zapamiętanych przeglądarek lub sklepów do zakupów bez kodu. Takie informacje znajdziesz w bankowości internetowej, w bąblu Karty i płatności telefonem/BLIK/Zakupy bez kodu. Jeśli masz zapisaną jakąś przeglądarkę w swoim urządzeniu, a korzystał z niego ktoś inny - automatycznie podstawia się do płatności Twoje konto. Transakcje trzeba tylko potwierdzić kodem PIN w telefonie.
Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |