Odpowiedz

Blokada Blik

Witam,
Zauważyłam na koncie dwie blokady blik w różnych dniach na różne kwoty (89zl i 256zl). W danych dniach nie robiłam przelewów na takie kwoty i nie wiem skąd te blokady.
Na szczęście nie było obciążenia konta i wygląda na to że kwoty zostały zwrócone od razu. Jednak chciałabym wiedzieć czy ktoś chciał mi ukraść pieniądze czy może był to błąd banku ?
Odpowiedz
0 Lajków
natkat91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-01-2021
Wiadomość 1 z 2 (6 318 wyświetleń)

Re: Blokada Blik

Na forum nie mamy niestety wglądu do danych w systemie - ciężko mi więc sprawdzić te transakcje. W tej sprawie, napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Znajdziesz go w dolnej części strony/aplikacji po zalogowaniu.

 

Proszę sprawdź również, czy nie masz zapamiętanych przeglądarek lub sklepów do zakupów bez kodu. Takie informacje znajdziesz w bankowości internetowej, w bąblu Karty i płatności telefonem/BLIK/Zakupy bez kodu. Jeśli masz zapisaną jakąś przeglądarkę w swoim urządzeniu, a korzystał z niego ktoś inny - automatycznie podstawia się do płatności Twoje konto. Transakcje trzeba tylko potwierdzić kodem PIN w telefonie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
594
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (6 278 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ubezpieczenie spłaty kredytu - zmiana z 0,55% na 0,35% salda kredytu

Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.

25-03-2025
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy