20-01-2021 00:07
Czy ktoś może korzysta z takiego rozwiązania? Dodałem parę moich kont do bankowości internetowej ING i mam problem z kontem z PEKAO -dodałem konto, numer rachunku widnieje prawidłowy, jednak zamiast salda konta pokazywane jest saldo KK przypiętej do tego konta...
21-01-2021 08:31
Zależy mi na tym, żeby sprawę jak najszybciej wyjaśnić. Dlatego proszę o kontakt z naszą całodobową infolinią (32 357 00 69) lub czatem, po zalogowaniu się do Mojego ING. Będziemy mogli tam przyjąć odpowiednie zgłoszenie. Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, to zrobić. Jeśli możesz, prześlij nam numer zgłoszenia, jak tylko specjalista je dla Ciebie zarejestruje.
Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Cześć, zastanawiam się, czy w naszej firmie opłaca się zainwestować w ekspres do kawy. Mamy mały zespół, ale każdy lubi dobrą kawę, a nie chce się już latać do sklepu po gotowce. Może ktoś poleci, czy
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
6 | |
5 | |
3 | |
3 |