20-01-2021 00:07
Czy ktoś może korzysta z takiego rozwiązania? Dodałem parę moich kont do bankowości internetowej ING i mam problem z kontem z PEKAO -dodałem konto, numer rachunku widnieje prawidłowy, jednak zamiast salda konta pokazywane jest saldo KK przypiętej do tego konta...
21-01-2021 08:31
Zależy mi na tym, żeby sprawę jak najszybciej wyjaśnić. Dlatego proszę o kontakt z naszą całodobową infolinią (32 357 00 69) lub czatem, po zalogowaniu się do Mojego ING. Będziemy mogli tam przyjąć odpowiednie zgłoszenie. Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, to zrobić. Jeśli możesz, prześlij nam numer zgłoszenia, jak tylko specjalista je dla Ciebie zarejestruje.
1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.
2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko
... 18-03-2025Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz
... 18-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |