Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

@sylwia88 Przepraszam, źle odebrałem Twoje słowa.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 41 z 70 (45 467 wyświetleń)

Re: Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

[ Edytowane ]

Szanowne ING, czy my jako klienci banku doczekamy się zmiany tego nienormalnego stanu, jaki jest nieświadome zapamiętywanie transakcji BLIK? Nawet nie wiem kiedy i jak PayU dodało siebie do zaufanych odbiorców, którzy nie wymagają kodu BLIK. To nie jest normalna sytuacja, że użytkownik wręcz nie świadomie dodaje dany podmiot do zaufanych! Człowiek orientuje się dopiero wtedy, kiedy dokonuje kolejnej transakcji w tym samym sklepie. Proszę w końcu coś z tym zrobić!

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 42 z 70 (44 840 wyświetleń)

Re: Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Zapamiętanie sklepu albo przeglądarki internetowej nadal wymaga potwierdzenia transakcji na zaufanym urządzeniu lub kodem PIN. Eliminuje to jedynie krok w procesie płatności, a nie powoduje automatycznej realizacji każdej kolejnej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 43 z 70 (44 802 wyświetleń)

Re: Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

MartaK, Twoja odpowiedź sugeruje, że bank ING nie zamierza nic zrobić w temacie przypadkowego zapamiętywania sklepów. Tak sobie tutaj rozmawiamy od września zeszłego roku i wychodzi na to, że możemy pisać jeszcze przez kolejny rok skoro po tylu miesiącach doczekaliśmy się właśnie takiej odpowiedzi. Nie wiem co o tym myśleć.

Odpowiedz
0 Lajków
nismo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
7
06-07-2017
Wiadomość 44 z 70 (44 791 wyświetleń)

Re: Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

MartaK: Proszę być poważnym! To jest kpina, że użytkownik praktycznie nieświadomie dodaje do zaufanych dany podmiot.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 45 z 70 (44 674 wyświetleń)

Re: Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Dlaczego usuwanie przypadkowo "zaufanych" odbiorców wymaga potwierdzenia smsem?

Odpowiedz
0 Lajków
Alicja_KK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-06-2019
Wiadomość 46 z 70 (44 365 wyświetleń)

Re: Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Dziękuję za Twoją wiadomość i zwrócenie na to uwagi. Sprawdzimy zasadność tego SMS’a. Przekazałem Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 47 z 70 (44 214 wyświetleń)

Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Witam,

Zarejestrowałem się tutaj tylko po to, żeby wyrazić swoją opinię o tym rozwiązaniu. Proszę to jak najszybciej poprawić - problem został zgłoszony przez użytkowników we wrześniu ubiegłego roku! Co to ma znaczyć, że domyślnie dodaję swoją przeglądarkę do zaufanych? Zamieńcie to na defaultowo odznaczony checkbox. Dobrze, że to w ogóle zauważyłem... Kpina...
Odpowiedz
0 Lajków
coztymblikiem
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-08-2019
Wiadomość 48 z 70 (43 277 wyświetleń)

Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Problem zauważyłem prawie rok temu. Do dzisiaj mimo, że coraz więcej ludzi zwraca na to uwage tutaj na forum, nadal nic z tym nie zrobiono. Pytanie, czy w ogóle moderatorzy forum rzeczywiście przekazują takie uwagi do devów. Szkoda, że tak słabo wygląda podejście do klienta w tym banku:/
Odpowiedz
0 Lajków
lookash
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
18
23-03-2017
Wiadomość 49 z 70 (43 270 wyświetleń)

Re: Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Wasze sugestie są dla nas ważne - dziękujemy za nie! Każdą przekazujemy do osób zajmujących się danym tematem. O wszelkich zmianach czy rozwiązaniach informujemy na bieżąco. Dodam, że zapamiętane sklepy czy przeglądarki skracają ścieżkę kolejnych zakupów, dlatego że nie będą one wymagały przepisania kodu BLIK. Pomimo zapamiętania przeglądarki lub sklepu każda transakcja nadal wymaga potwierdzenia przez użytkownika kodem PIN na zaufanym urządzeniu mobilnym. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 50 z 70 (43 225 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy