09-02-2019 13:58
Wspaniała rada.
Za każdym razem kiedy zrobię zakupy BLIKiem będę usuwał sklep z listy, czekał na SMS i potwierdzał. Super wygodne rozwiązanie.
19-02-2019 13:47 | Edytowano: 19-02-2019 13:49
Zauważyłem niedawno podczas zakupów na platformie Steam, że to sklep dodał mnie do swojej listy "zapamiętanych" i nie musiałem wpisywać kodu blik, choć ja tego sklepu w zapamiętanych nie mam.
Podczas zakupów wyskoczył mi komunikat że nie muszę wpisywać kodu ponieważ wcześniej robiłem u nich zakupy. Zakupy obsługuje przelewy24.
Dziwne kto tu kogo zapamiętuje.
20-02-2019 13:57
Realizacja zakupów bez kodu BLIK powinna być możliwa, w sytuacji gdy zapamiętasz dany sklep. Jeśli zrealizowałeś tę płatność bez kodu , napisz do nas. Chcielibyśmy sprawdzić opisaną przez Ciebie sytuację - napisz do nas wiadomość w bankowości internetowej. Sprawdzimy kto zapamiętał realizowaną przez Ciebie wcześniejszą płatność.
03-03-2019 16:33
Tylko że moje finanse/ płatność blik NIE DZIAŁA... Nie dość, że dodałem do zaufanych podobnie jak inni przez przypadek- z winy nieuprzedzonej zmiany treści i funkcji pomarańczowego przycisku to teraz nie mogę tego zmienić!
03-03-2019 17:56
Napisz mi proszę, czy możesz wejść w Płatności BLIK przez Bąbel karty i płatności telefonem?
05-03-2019 02:38
Jak dla mnie to jakieś nieporozumienie ... sama się na to nabrałam i nawet nie mam jak usunąć bo nic się nie dzieje jak klikam w kartę płatności blika... brawo ing
05-03-2019 08:49
Czy opisana przez Ciebie sytuacja nadal występuje?
05-03-2019 17:08 | Edytowano: 05-03-2019 17:09
Jak najbardziej występuje nie miałam możliwości usunięcia zapamiętanych przeglądarek a nawet wejścia w dział blik na stronie internetowej jak i w aplikacji przez dział z prawej strony. Dopiero wejście dymkami rozwiązało sprawę co dla mnie jest niedorzeczne wszystkie funkcje powinny być dostępne z poziomu przeglądarki ...
06-03-2019 19:47
@sylwia88 Blik jest płatnością mobilną, dlatego wygenerowanie kodu będzie możliwe tylko w aplikacji. Powinnaś móc wejść w Blika i usunąć zaufane przeglądarki przez przeglądarkę internetową w zakładce Moje finanse> Karty i płatności telefonem> Płatności Blik> Zakupy bez kodu. W sytuacji, kiedy ta opcja nie chce się wczytać, zalecamy wyczyszczenie danych przeglądarki (pliki cookies i historię). Co do aplikacji, zgadza się. W związku z weekendowymi pracami modernizacyjnymi, jest kłopot przy próbie wejścia w Blika przez Moje finanse. Cały czas pracujemy nad wyprowadzeniem tego błędu. Przepraszamy za utrudnienia.
06-03-2019 20:15
" Blik jest płatnością mobilną, dlatego wygenerowanie kodu będzie możliwe tylko w aplikacji. "
Przepraszam bardzo ale gdzie ja napisałam że chcę generować kod BLIK korzystając z przeglądarki?! Napisałam o braku możliwości wejścia w dział blik używając przeglądarki i menu w aplikacji z prawej strony. Nigdzie nie pisałam o generowaniu kodu BLIK przez przeglądarkę. Jednocześnie chyba jasne powinno być to że konto przeglądarkowe "pierwotne" powinno zawierać wszystkie bądź prawie wszystkie ustawienia a ustawienia zaufanych przeglądarek czy sklepów powinny być kontrolowane również z tego punktu. Bardzo proszę na przyszłość czytać ze zrozumieniem.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |