09-02-2019 13:58
Wspaniała rada.
Za każdym razem kiedy zrobię zakupy BLIKiem będę usuwał sklep z listy, czekał na SMS i potwierdzał. Super wygodne rozwiązanie.
19-02-2019 13:47 | Edytowano: 19-02-2019 13:49
Zauważyłem niedawno podczas zakupów na platformie Steam, że to sklep dodał mnie do swojej listy "zapamiętanych" i nie musiałem wpisywać kodu blik, choć ja tego sklepu w zapamiętanych nie mam.
Podczas zakupów wyskoczył mi komunikat że nie muszę wpisywać kodu ponieważ wcześniej robiłem u nich zakupy. Zakupy obsługuje przelewy24.
Dziwne kto tu kogo zapamiętuje.
20-02-2019 13:57
Realizacja zakupów bez kodu BLIK powinna być możliwa, w sytuacji gdy zapamiętasz dany sklep. Jeśli zrealizowałeś tę płatność bez kodu , napisz do nas. Chcielibyśmy sprawdzić opisaną przez Ciebie sytuację - napisz do nas wiadomość w bankowości internetowej. Sprawdzimy kto zapamiętał realizowaną przez Ciebie wcześniejszą płatność.
03-03-2019 16:33
Tylko że moje finanse/ płatność blik NIE DZIAŁA... Nie dość, że dodałem do zaufanych podobnie jak inni przez przypadek- z winy nieuprzedzonej zmiany treści i funkcji pomarańczowego przycisku to teraz nie mogę tego zmienić!
03-03-2019 17:56
Napisz mi proszę, czy możesz wejść w Płatności BLIK przez Bąbel karty i płatności telefonem?
05-03-2019 02:38
Jak dla mnie to jakieś nieporozumienie ... sama się na to nabrałam i nawet nie mam jak usunąć bo nic się nie dzieje jak klikam w kartę płatności blika... brawo ing
05-03-2019 08:49
Czy opisana przez Ciebie sytuacja nadal występuje?
05-03-2019 17:08 | Edytowano: 05-03-2019 17:09
Jak najbardziej występuje nie miałam możliwości usunięcia zapamiętanych przeglądarek a nawet wejścia w dział blik na stronie internetowej jak i w aplikacji przez dział z prawej strony. Dopiero wejście dymkami rozwiązało sprawę co dla mnie jest niedorzeczne wszystkie funkcje powinny być dostępne z poziomu przeglądarki ...
06-03-2019 19:47
@sylwia88 Blik jest płatnością mobilną, dlatego wygenerowanie kodu będzie możliwe tylko w aplikacji. Powinnaś móc wejść w Blika i usunąć zaufane przeglądarki przez przeglądarkę internetową w zakładce Moje finanse> Karty i płatności telefonem> Płatności Blik> Zakupy bez kodu. W sytuacji, kiedy ta opcja nie chce się wczytać, zalecamy wyczyszczenie danych przeglądarki (pliki cookies i historię). Co do aplikacji, zgadza się. W związku z weekendowymi pracami modernizacyjnymi, jest kłopot przy próbie wejścia w Blika przez Moje finanse. Cały czas pracujemy nad wyprowadzeniem tego błędu. Przepraszamy za utrudnienia.
06-03-2019 20:15
" Blik jest płatnością mobilną, dlatego wygenerowanie kodu będzie możliwe tylko w aplikacji. "
Przepraszam bardzo ale gdzie ja napisałam że chcę generować kod BLIK korzystając z przeglądarki?! Napisałam o braku możliwości wejścia w dział blik używając przeglądarki i menu w aplikacji z prawej strony. Nigdzie nie pisałam o generowaniu kodu BLIK przez przeglądarkę. Jednocześnie chyba jasne powinno być to że konto przeglądarkowe "pierwotne" powinno zawierać wszystkie bądź prawie wszystkie ustawienia a ustawienia zaufanych przeglądarek czy sklepów powinny być kontrolowane również z tego punktu. Bardzo proszę na przyszłość czytać ze zrozumieniem.
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
13-11-2024Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
18 | |
9 | |
7 | |
7 | |
5 |