- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
23-12-2018 06:34
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak samo nie podoba mi się to, że by znaleźć instrukcję jak usunąć sklepy/przeglądarki to trzeba szukać na forum. W sumie nawet samo szukanie forum to trochę pal licho. Gorzej, że usuwanie sklepów/przeglądarek jest mozolne, a dodatkowo niewykonalne czasem. Co chwilę mam komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie". Czasem po kliknięciu kilkukrotnie uda się wejść w szczegóły, a czasem nie i nie mam możliwości usunięcia przeglądarki. To już jest poniżej wszelkiej krytyki.
Przelogowanie się nic nie dało. Próbowałam i w aplikacji i na komputerze i nie mogę tego usunąć.
Nie przekonuje mnie argument, że transakcja bez kodu nadal jest bezpieczna. Właśnie jest mniej bezpieczna niż z kodem i nie da się temu zaprzeczyć. Zdolny haker nawet nie posiadając mojego telefonu będzie mógł dokonać płatności.
Przeglądarki i sklepy powinniśmy móc usunąć bez potwierdzenia kodem, bo nie da się zrobić tego przez przypadek, w przeciwieństwie do dodania sklepu/przeglądarki do zaufanych.
Ostatnio zdarzyło mi się parę kwiatków (m.in. kilkukrotnie już składałam wniosek o ubezpieczenie karty, a status ubezpieczenia to ciągle "nie"), ale to już przegięcie.
ING jest jedynym bankiem w którym mam konto (już lat naście) i w którym kiedykolwiek miałam, nawet "wciągnęłam" do niego znajomych (jeszcze przed promocją za którą się dostaje pieniądze za polecenie banku), bo wyrażałam się o nim pochlebnie i polecałam. Obecnie już tego zrobić nie mogę, bo nie będę nikogo okłamywać, że jestem zadowolona z usług. Szczególnie, że w tym momencie sama rozważam zmianę banku, bo "akcja" z BLIKiem zaczyna być kroplą która przelała kielich (po ostatnich awariach niesmak nadal pozostał, bo porządnie najadłam się wstydu gdy nie mogłam zapłacić za zakupy, bo używam tylko karty i tylko w ING).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-12-2018 12:35 | Edytowano: 24-12-2018 12:39
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Szanuję Twoją opinię. Aby dodać sklep do zaufanych należy potwierdzić komunikat na stronie. Sklepy nie zapamiętują się automatycznie.
Dziękuję Ci za sugestię dotyczącą ich usuwania. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.
Ubezpieczenie karty obowiązuje w kolejnym miesiącu, następującym po miesiącu w którym pobraliśmy pierwszą składkę ubezpieczenia. Dopiero po tym czasie, w systemie będziesz widziała, że karta jest ubezpieczona.
Awarie mają to do siebie, że nie możemy ich przewidzieć. Przykro mi, że w związku z ostatnią miałaś taką sytuację.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-12-2018 12:41
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-12-2018 14:26
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli sklep, w którym płacisz akceptuje płatności BLIKIEM bez kodu, to przy pierwszej płatności na ekranie pojawi się opcja Zatwierdź i zapamiętaj oraz Zatwierdź. Jeżeli dodałeś już dany sklep do zapamiętanych lub jeżeli sklep nie akceptuje płatności BLIKIEM bez kodu, to wtedy pojawi się Zatwierdź. Jeżeli miałeś tylko Zatwierdź i to spowodowało dodanie sklepu do zapamiętanych, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING, telefonicznie 32 357 00 69 lub z oddziałem. Zgłosimy Twoją sytuację do sprawdzenia.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-01-2019 07:58
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-01-2019 13:36
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
PawelGawel a écrit:
8381
Je ne cache pas qu'il s'agit d'un geste étrange du côté de l'expérience utilisateur. Cela devrait être résolu sur la base d'une option supplémentaire avec une case à cocher, qui est décochée par défaut. Cela révélerait immédiatement la possibilité d'une confusion de la part de l'utilisateur. D'un point de vue logique, il est préférable de ne pas sélectionner cette option et éventuellement de le faire lors d'achats ultérieurs, plutôt que d'ajouter un tel magasin à un magasin de confiance par erreur.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-01-2019 15:43
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie dość, że przycisk "Zatwierdź i zapamiętaj" jest podkreślony poprzez zastosowanie pomarańczowego pola to pojawia się w miejscu innego przycisku. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Nie mówiąc o tym, że traci się czas na sprawdzanie czy na pewno przypadkiem się nie zatwierdza, czy przycisk bez zapamiętywania nie wywędrował w jeszcze mniej widoczne miejsce, bo jemu zmienia się tło na białe - takie, które zazwyczaj ma przycisk "anuluj" co jest jeszcze bardziej mylące.
Co do ubezpieczenia karty... Wniosek składałam w październiku. W grudniu karta nie była ubezpieczona. Mamy styczeń - karta dalej nie jest ubezpieczona mimo, że ponawiałam prośbę (poprzez aplikację) o ubezpieczenie jeszcze w listopadzie i grudniu. Wygląda na to, że dla bezpieczeństwa moich pieniędzy pozostaje mi tylko zamknąć kartę, zamknąć rachunek i szukać banku, który nie robi klientów w bambuko.
Jak większość obecnie ludzi jestem zalatana i nie mam czasu, ani chęci, załatwiać sobie transportu i jeździć do miasta oddalonego o 20 km (bez połączeń komunikacji publicznej) by wyjaśnić sprawę w oddziale, ani wisieć na słuchawce by dodzwonić się na infolinię.
Ceniłam sobie ING za to, że w oddziale pojawiłam 2 razy - raz, przy zakładaniu konta i drugi raz z nowym dowodem - w ciągu ponad 10 lat. (Tu też była wpadka ING, ponieważ zapewniano mnie, nawet kilkukrotnie, iż dostanę przypomnienie w aplikacji oraz SMS'em gdy ważność mojego dowodu będzie się kończyć, a tu pudło - dowiedziałam się, że muszę wyrobić nowy dowód gdy zablokowano mi konto). Z powodów problemów z kartą w ciągu ostatnich miesięcy musiałam odwiedzać oddział kilkukrotnie więcej razy niż przez ostatnie kilkanaście lat.
Powód dlaczego wybrałam ING - że wszystko mogę załatwić przez internet, szybko i bez problemów - stał się nieaktualny. Jest mi z tego powodu niezmiernie przykro i jestem rozczarowana. Miałam szczerą nadzieję, że ING będzie pierwszym, i jedynym, bankiem w którym mam konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
17-01-2019 16:17
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Mell Rozumiemy, że ta funkcja może być nieczytelna podczas płacenia, dlatego zgłosiliśmy to do naszych specjalistów, którzy zajmują się aplikacją.
Jeśli chodzi o ubezpieczenie, napisz proszę do nas na czacie przez Moje ING (w przeglądarce) lub zadzwoń, sprawdzimy jaki może być powód tego, że nie mogłaś go uruchomić.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
08-02-2019 09:55
Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dołączam do grona niezadowolonych z automatycznego zapamiętywania sklepów.
Dzięki tej opcji będę płacił blikiem z konta w innym banku.
Brawo Wy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
09-02-2019 09:18
Re: Re.: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
anatol Możesz usunąć zapamiętany sklep do płatności BLIK. Zrobisz to w zakładce: Moje Finanse -> Płatności BLIK, następnie z lewego menu Zakupy bez kodu.
Następnie wejdź w szczegóły zapamiętanego sklepu i kliknij w opcję "Usuń z zapamiętanych”.
Mam nadzieję, że to rozwiązanie będzie dla Ciebie pomocne.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość