Odpowiedz
Highlighted

Awaria goni awarię...

Drogi ING co się z Wami dzieje?! Gdzie ten prężny lew się schował? Co to ma znaczyć?

Awaria goni awarię... tracę do Was zaufanie... brak możliwości zalogowania się = brak dostępu do moich pieniędzy.

Zresztą nie tylko ja sam... proszę wytłumaczyć swoim Klientom:

1. Czy jesteście gotowi na wyjątkowe zdarzenia?

2. Czy bank ma odpowiednie wdrożone procedury awaryjne?

Na razie... porażka, a rzecznik Pani Joanna Majer-Skorupa mówi: system został już przywrócony i teraz "wszystko jest w porządku". To co było nie w porządku?

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
55
33
03-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (6 308 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Awaria goni awarię...

Ostatnio wszystkie banki mają jakieś problemy Emotikon: Szczęśliwy Ale cóż, mi wciąż brakuje informacji o pracach serwisowych w formie wiadomości / powiadomienia push / maila / sms. Konkurencja już z tego korzysta (sprawdzone info)
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
170
26
26-09-2016
Wiadomość 2 z 4 (6 267 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Awaria goni awarię...

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, żeby system był dostępny dla klientów bez problemów. W przypadku nieprzewidzianych przerw w dostępie do systemu podejmujemy działania zgodnie z procedurami przewidzianymi w banku na takie sytuacje i angażujemy wszelkie dostępne zasoby, żeby przywrócić poprawne działanie systemu. Dostępność systemu monitorujemy na bieżąco, żeby móc podjąć natychmiastową akcję naprawczą. Pracujemy też nad nowymi rozwiązaniami, które zmniejszą odczuwalność ewentualnych awarii przez klientów.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
594
147
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (6 226 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Awaria goni awarię...

@Tymciozgoda każdy bank może mieć awarię lecz trzeba przewidywać sytuację i mieć gotowe procedury. Dobrze, że bank posiada procedury. lecz takowych przewidywań sytuacji awaryjnych nie widzę. Brak informacji i tuszowanie bieżącej sytuacji gorsze od prawdomówności i wyłożeniu sytuacji kawa na ławę. Zamiast wprost zakomunikować, że przerwa jest związana z awarią byłoby jasno i przejrzyście.

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
55
33
03-11-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 207 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny

Dzień dobry, 

czy wymagane 2tys miesięcznych wpływów obejmuje tylko wynagrodzenie za umowę o pracę, czy brane są również wpływy np z ZUS, jesli zajdę w ciążę i z tego powodu będę na l4? Czy w razie, gd

...

20-09-2020
Płatność kartą w USD a zwolnienie z opłat

Czy posiadając konto Direct i do rachunku podstawowego mam podpięte konto w USD i EURO i płacę kartą w sklepach w tych walutach to czy to to też wlicza siędo limitu zwalniającego z opłat za kartę 300

...

20-09-2020
Kredyt hipoteczny na dokończenie domu

Posiadam dom w stanie surowym otwartym wybudowany na działce rolnej 30 ar. Czy otrzymam kredyt hipoteczny na dokończenie budowy w wysokości ok 200 000zl?

19-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy