Odpowiedz

Awaria goni awarię...

Drogi ING co się z Wami dzieje?! Gdzie ten prężny lew się schował? Co to ma znaczyć?

Awaria goni awarię... tracę do Was zaufanie... brak możliwości zalogowania się = brak dostępu do moich pieniędzy.

Zresztą nie tylko ja sam... proszę wytłumaczyć swoim Klientom:

1. Czy jesteście gotowi na wyjątkowe zdarzenia?

2. Czy bank ma odpowiednie wdrożone procedury awaryjne?

Na razie... porażka, a rzecznik Pani Joanna Majer-Skorupa mówi: system został już przywrócony i teraz "wszystko jest w porządku". To co było nie w porządku?

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (10 483 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

Ostatnio wszystkie banki mają jakieś problemy Emotikon: Szczęśliwy Ale cóż, mi wciąż brakuje informacji o pracach serwisowych w formie wiadomości / powiadomienia push / maila / sms. Konkurencja już z tego korzysta (sprawdzone info)
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 2 z 4 (10 442 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, żeby system był dostępny dla klientów bez problemów. W przypadku nieprzewidzianych przerw w dostępie do systemu podejmujemy działania zgodnie z procedurami przewidzianymi w banku na takie sytuacje i angażujemy wszelkie dostępne zasoby, żeby przywrócić poprawne działanie systemu. Dostępność systemu monitorujemy na bieżąco, żeby móc podjąć natychmiastową akcję naprawczą. Pracujemy też nad nowymi rozwiązaniami, które zmniejszą odczuwalność ewentualnych awarii przez klientów.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
774
171
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (10 401 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

@Tymciozgoda każdy bank może mieć awarię lecz trzeba przewidywać sytuację i mieć gotowe procedury. Dobrze, że bank posiada procedury. lecz takowych przewidywań sytuacji awaryjnych nie widzę. Brak informacji i tuszowanie bieżącej sytuacji gorsze od prawdomówności i wyłożeniu sytuacji kawa na ławę. Zamiast wprost zakomunikować, że przerwa jest związana z awarią byłoby jasno i przejrzyście.

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 4 z 4 (10 382 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy