Odpowiedz

Awaria goni awarię...

Drogi ING co się z Wami dzieje?! Gdzie ten prężny lew się schował? Co to ma znaczyć?

Awaria goni awarię... tracę do Was zaufanie... brak możliwości zalogowania się = brak dostępu do moich pieniędzy.

Zresztą nie tylko ja sam... proszę wytłumaczyć swoim Klientom:

1. Czy jesteście gotowi na wyjątkowe zdarzenia?

2. Czy bank ma odpowiednie wdrożone procedury awaryjne?

Na razie... porażka, a rzecznik Pani Joanna Majer-Skorupa mówi: system został już przywrócony i teraz "wszystko jest w porządku". To co było nie w porządku?

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (10 369 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

Ostatnio wszystkie banki mają jakieś problemy Emotikon: Szczęśliwy Ale cóż, mi wciąż brakuje informacji o pracach serwisowych w formie wiadomości / powiadomienia push / maila / sms. Konkurencja już z tego korzysta (sprawdzone info)
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 2 z 4 (10 328 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, żeby system był dostępny dla klientów bez problemów. W przypadku nieprzewidzianych przerw w dostępie do systemu podejmujemy działania zgodnie z procedurami przewidzianymi w banku na takie sytuacje i angażujemy wszelkie dostępne zasoby, żeby przywrócić poprawne działanie systemu. Dostępność systemu monitorujemy na bieżąco, żeby móc podjąć natychmiastową akcję naprawczą. Pracujemy też nad nowymi rozwiązaniami, które zmniejszą odczuwalność ewentualnych awarii przez klientów.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (10 287 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

@Tymciozgoda każdy bank może mieć awarię lecz trzeba przewidywać sytuację i mieć gotowe procedury. Dobrze, że bank posiada procedury. lecz takowych przewidywań sytuacji awaryjnych nie widzę. Brak informacji i tuszowanie bieżącej sytuacji gorsze od prawdomówności i wyłożeniu sytuacji kawa na ławę. Zamiast wprost zakomunikować, że przerwa jest związana z awarią byłoby jasno i przejrzyście.

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 4 z 4 (10 268 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy