Odpowiedz

Awaria goni awarię...

Drogi ING co się z Wami dzieje?! Gdzie ten prężny lew się schował? Co to ma znaczyć?

Awaria goni awarię... tracę do Was zaufanie... brak możliwości zalogowania się = brak dostępu do moich pieniędzy.

Zresztą nie tylko ja sam... proszę wytłumaczyć swoim Klientom:

1. Czy jesteście gotowi na wyjątkowe zdarzenia?

2. Czy bank ma odpowiednie wdrożone procedury awaryjne?

Na razie... porażka, a rzecznik Pani Joanna Majer-Skorupa mówi: system został już przywrócony i teraz "wszystko jest w porządku". To co było nie w porządku?

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
35
03-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (11 787 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

Ostatnio wszystkie banki mają jakieś problemy Emotikon: Szczęśliwy Ale cóż, mi wciąż brakuje informacji o pracach serwisowych w formie wiadomości / powiadomienia push / maila / sms. Konkurencja już z tego korzysta (sprawdzone info)
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
34
26-09-2016
Wiadomość 2 z 4 (11 746 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, żeby system był dostępny dla klientów bez problemów. W przypadku nieprzewidzianych przerw w dostępie do systemu podejmujemy działania zgodnie z procedurami przewidzianymi w banku na takie sytuacje i angażujemy wszelkie dostępne zasoby, żeby przywrócić poprawne działanie systemu. Dostępność systemu monitorujemy na bieżąco, żeby móc podjąć natychmiastową akcję naprawczą. Pracujemy też nad nowymi rozwiązaniami, które zmniejszą odczuwalność ewentualnych awarii przez klientów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (11 705 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

@Tymciozgoda każdy bank może mieć awarię lecz trzeba przewidywać sytuację i mieć gotowe procedury. Dobrze, że bank posiada procedury. lecz takowych przewidywań sytuacji awaryjnych nie widzę. Brak informacji i tuszowanie bieżącej sytuacji gorsze od prawdomówności i wyłożeniu sytuacji kawa na ławę. Zamiast wprost zakomunikować, że przerwa jest związana z awarią byłoby jasno i przejrzyście.

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
35
03-11-2015
Wiadomość 4 z 4 (11 686 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów

Witam

zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc

...

16-12-2025
Re: Konsolidacja kredytu gotowkowego pod hipoteke

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st

...

16-12-2025
Re: Spłata kredytu hipotecznego

Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i

...

15-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy