Odpowiedz

Awaria goni awarię...

Drogi ING co się z Wami dzieje?! Gdzie ten prężny lew się schował? Co to ma znaczyć?

Awaria goni awarię... tracę do Was zaufanie... brak możliwości zalogowania się = brak dostępu do moich pieniędzy.

Zresztą nie tylko ja sam... proszę wytłumaczyć swoim Klientom:

1. Czy jesteście gotowi na wyjątkowe zdarzenia?

2. Czy bank ma odpowiednie wdrożone procedury awaryjne?

Na razie... porażka, a rzecznik Pani Joanna Majer-Skorupa mówi: system został już przywrócony i teraz "wszystko jest w porządku". To co było nie w porządku?

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (11 212 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

Ostatnio wszystkie banki mają jakieś problemy Emotikon: Szczęśliwy Ale cóż, mi wciąż brakuje informacji o pracach serwisowych w formie wiadomości / powiadomienia push / maila / sms. Konkurencja już z tego korzysta (sprawdzone info)
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 2 z 4 (11 171 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, żeby system był dostępny dla klientów bez problemów. W przypadku nieprzewidzianych przerw w dostępie do systemu podejmujemy działania zgodnie z procedurami przewidzianymi w banku na takie sytuacje i angażujemy wszelkie dostępne zasoby, żeby przywrócić poprawne działanie systemu. Dostępność systemu monitorujemy na bieżąco, żeby móc podjąć natychmiastową akcję naprawczą. Pracujemy też nad nowymi rozwiązaniami, które zmniejszą odczuwalność ewentualnych awarii przez klientów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (11 130 wyświetleń)

Re.: Awaria goni awarię...

@Tymciozgoda każdy bank może mieć awarię lecz trzeba przewidywać sytuację i mieć gotowe procedury. Dobrze, że bank posiada procedury. lecz takowych przewidywań sytuacji awaryjnych nie widzę. Brak informacji i tuszowanie bieżącej sytuacji gorsze od prawdomówności i wyłożeniu sytuacji kawa na ławę. Zamiast wprost zakomunikować, że przerwa jest związana z awarią byłoby jasno i przejrzyście.

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
55
37
03-11-2015
Wiadomość 4 z 4 (11 111 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy