01-12-2016 12:38
Chciałam wyrazić swoje niezadowolenie z faktu, iż nie każda transakcja jest autoryzowana sms-e. W tym tygodniu dokonałam 6-7 przelewów i ani jeden nie został autoryzowany sms-em (żaden odbiorca nie był zapisany). To jakieś szaleństwo! Czy można włączyć usługę każdorazowego potwierdzania transakcji? Można to zrobić w oddziale Banku?
01-12-2016 14:16 | Edytowano: 01-12-2016 14:18
Bank ma swój system, który sam decyduje kiedy autoryzować transakcję SMS-em, a kiedy nie - normalna sytuacja, że zrobiłaś tyle transakcji bez autoryzacji SMS-em. Bank nie oferuje możliwość autoryzacji SMS-em każdej transakcji. Jeden z wątków poruszajacych kwestię autoryzacji SMS - https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Has%C5%82a-SMS/m-p/1830/highlight/t...
01-12-2016 16:38
Z tą autoryzacją to dziwna sprawa, ponieważ ja muszę wstukiwać hasła do przelewów na niskie kwoty powtarzających się regularnie co miesiąc.
Podobnie nie rozumiem dlaczego hasła ING musza być 8-mio cyfrowe, zamiast np. 4 cyfr. Przecież i tak jest tylko jedna możliwość wpisania, a liczna kombinacji byłaby conajmniej wystarczająca.
02-12-2016 13:13 | Edytowano: 02-12-2016 16:24
@edkwa @dawidtKody autoryzacyjne wysyłamy na podstawie poufnego algorytmu - nie ma możliwości indywidualnego otrzymywania kodów. Tak jak wspomniał @Mitchris, poruszyliśmy to już we wskazanym wątku.
16-12-2016 08:30
Może i jest jakiś głębszy sens w każdorazowym pytaniu czy chcę przelać pieniądze do ZUS...
Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
8 | |
7 | |
5 | |
3 | |
3 |