01-12-2016 12:38
Chciałam wyrazić swoje niezadowolenie z faktu, iż nie każda transakcja jest autoryzowana sms-e. W tym tygodniu dokonałam 6-7 przelewów i ani jeden nie został autoryzowany sms-em (żaden odbiorca nie był zapisany). To jakieś szaleństwo! Czy można włączyć usługę każdorazowego potwierdzania transakcji? Można to zrobić w oddziale Banku?
01-12-2016 14:16 | Edytowano: 01-12-2016 14:18
Bank ma swój system, który sam decyduje kiedy autoryzować transakcję SMS-em, a kiedy nie - normalna sytuacja, że zrobiłaś tyle transakcji bez autoryzacji SMS-em. Bank nie oferuje możliwość autoryzacji SMS-em każdej transakcji. Jeden z wątków poruszajacych kwestię autoryzacji SMS - https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Has%C5%82a-SMS/m-p/1830/highlight/t...
01-12-2016 16:38
Z tą autoryzacją to dziwna sprawa, ponieważ ja muszę wstukiwać hasła do przelewów na niskie kwoty powtarzających się regularnie co miesiąc.
Podobnie nie rozumiem dlaczego hasła ING musza być 8-mio cyfrowe, zamiast np. 4 cyfr. Przecież i tak jest tylko jedna możliwość wpisania, a liczna kombinacji byłaby conajmniej wystarczająca.
02-12-2016 13:13 | Edytowano: 02-12-2016 16:24
@edkwa @dawidtKody autoryzacyjne wysyłamy na podstawie poufnego algorytmu - nie ma możliwości indywidualnego otrzymywania kodów. Tak jak wspomniał @Mitchris, poruszyliśmy to już we wskazanym wątku.
16-12-2016 08:30
Może i jest jakiś głębszy sens w każdorazowym pytaniu czy chcę przelać pieniądze do ZUS...
Witam składałam wniosek o kredyt konsolidacyjny w aplikacji. Decyzja pozytywna lecz potrzebne jest zaświadczenie o zarobkach. Pracodawca wystawił mi takie zaświadczenie na druku ing ale w formie elekt
... 03-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
4 | |
3 |