Odpowiedz

Autoryzacja przelewów

Chciałam wyrazić swoje niezadowolenie z faktu, iż nie każda transakcja jest autoryzowana sms-e. W tym tygodniu dokonałam 6-7 przelewów i ani jeden nie został autoryzowany sms-em (żaden odbiorca nie był zapisany). To jakieś szaleństwo! Czy można włączyć usługę każdorazowego potwierdzania transakcji? Można to zrobić w oddziale Banku?

Odpowiedz
0 Lajków
edkwa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-09-2016
Wiadomość 1 z 5 (8 674 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja przelewów

[ Edytowane ]

Bank ma swój system, który sam decyduje kiedy autoryzować transakcję SMS-em, a kiedy nie - normalna sytuacja, że zrobiłaś tyle transakcji bez autoryzacji SMS-em. Bank nie oferuje możliwość autoryzacji SMS-em każdej transakcji. Jeden z wątków poruszajacych kwestię autoryzacji SMS - https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Has%C5%82a-SMS/m-p/1830/highlight/t...

 

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 2 z 5 (8 660 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja przelewów

Z tą autoryzacją to dziwna sprawa, ponieważ ja muszę wstukiwać hasła do przelewów na niskie kwoty powtarzających się regularnie co miesiąc.

Podobnie nie rozumiem dlaczego hasła ING musza być 8-mio cyfrowe, zamiast np. 4 cyfr. Przecież i tak jest tylko jedna możliwość wpisania, a liczna kombinacji byłaby conajmniej wystarczająca.

Odpowiedz
0 Lajków
dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 3 z 5 (8 633 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja przelewów

[ Edytowane ]

@edkwa @dawidtKody autoryzacyjne wysyłamy na podstawie poufnego algorytmu - nie ma możliwości indywidualnego otrzymywania kodów. Tak jak wspomniał @Mitchris, poruszyliśmy to już we wskazanym wątku.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 5 (8 613 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja przelewów

Może i jest jakiś głębszy sens w każdorazowym pytaniu czy chcę przelać pieniądze do ZUS...

Odpowiedz
0 Lajków
dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 5 z 5 (8 338 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak możliwości zamknięcia konta przez Internet

Aby wyjaśnić sytuację, proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Czat znajdziesz na dole strony po zalogowaniu do Mojego ING.

11-12-2024
Polska bezgotówkowa

Mam JDG i zastanawiam się, czy w ramach Polskiej Bezgotówkowej mogę dostać terminal, czy to raczej dla większych firm?

11-12-2024
Re.: Makler ING nie działa

Można się też zastanowic nad złotymi sztabkami https://srebroizloto24.pl/kategoria-produktu/zloto/zlote-sztabki/

Jak tutaj Emotikon: Szczęśliwy 

11-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy