Odpowiedz

Dlaczego nie korzystam z nowej wersji systemu?

Ponieważ na stronie główenj w kategorii "Mam" pokazuje mi pieniądze, których nie mam czyli limit karty kredytowej i nie da się tego wyłączyć. Żeby było śmieszniej jest opcja ukrycia innych rachunków, które mam, ale nie tych pieniędzy, których nie mam Emotikon: LOL Denerwuje mnie to do tego stopnia, że nie jestem w stanie korzystać z tego systemu. Mam nadzieję, że poprzednia wersja systemu nie zostanie nigdy wyłączona.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
TomekŁ
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
10-12-2016
Wiadomość 1 z 5 (6 413 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nie korzystam z nowej wersji systemu?

W sekcji „Mam” prezentują się pieniądze, z których możesz skorzystać. Limit dostępny na karcie kredytowej możesz wykorzystać w każdej chwili. W systemie faktycznie nie ma możliwości wyłączenia z podglądu karty kredytowej. Cały czas rozwijamy nową bankowość internetową. Nie wykluczone, że dodamy taką funkcję w przyszłości. Stara wersja systemu będzie dostępna dla klientów co najmniej do końca tego roku.

 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 352 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nie korzystam z nowej wersji systemu?

Kolejny raz wiadomość że stara wersja będzie do końca roku. Ciekawe co będzie jeśli faktycznie z końcem roku stracimy mozliwość korzystania ze starej NORMALNEJ wersji bankowości. Jeszcze bank nie jedno usłyszy, zwłaszcza od przedsiebiorców którzy będą się musieli zmagać z tym potworkiem.

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 3 z 5 (6 326 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nie korzystam z nowej wersji systemu?

[ Edytowane ]

Uprzejma sugestia: składać reklamację na wszystko co możliwe. Tylko nie w formie lużnej uwagi, lecz pełnoprawną reklamację zgodnie z procedurą i przypisanym do niej numerem. 

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 4 z 5 (6 276 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nie korzystam z nowej wersji systemu?

W nowej bankowości internetowej ING nie chodzi o to by uzytkownik wiedział ale ma pieniędzy, tylko by jak najwięcej trzymał w banku (czasem i nieświadomie) oraz jak najwięcej wydawał. Po coż innego te wszystkei balony, wieczne przewijanie i wskazanie dostępnych środków wraz z debetem.

Czy ING coś z tym zrobi? Szczerze wątpię.

Twórcy systemu wsparci promocjami (100PLN za otwarcie konta) i jakimiś dziwnymi badaniami (np. ilość czasu zalogowania) odtrabią sukces. A ludzie po prostu wybiorą inny bank, gdzie rzeczywiście liczą się ludzie. A nie tylko pieniądze.

Naprawdę wolałbym pisać o funkcjonalnościach do poprawy czy zauważonych błędach. Tu jednak cała koncepacja jest zła. Według ING ma być niewygodnie, nieczytelnie ale za to kolorowo i graficznie.

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 5 z 5 (6 148 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy