01-12-2016 12:38
Chciałam wyrazić swoje niezadowolenie z faktu, iż nie każda transakcja jest autoryzowana sms-e. W tym tygodniu dokonałam 6-7 przelewów i ani jeden nie został autoryzowany sms-em (żaden odbiorca nie był zapisany). To jakieś szaleństwo! Czy można włączyć usługę każdorazowego potwierdzania transakcji? Można to zrobić w oddziale Banku?
01-12-2016 14:16 | Edytowano: 01-12-2016 14:18
Bank ma swój system, który sam decyduje kiedy autoryzować transakcję SMS-em, a kiedy nie - normalna sytuacja, że zrobiłaś tyle transakcji bez autoryzacji SMS-em. Bank nie oferuje możliwość autoryzacji SMS-em każdej transakcji. Jeden z wątków poruszajacych kwestię autoryzacji SMS - https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Bankowo%C5%9B%C4%87-internetowa/Has%C5%82a-SMS/m-p/1830/highlight/t...
01-12-2016 16:38
Z tą autoryzacją to dziwna sprawa, ponieważ ja muszę wstukiwać hasła do przelewów na niskie kwoty powtarzających się regularnie co miesiąc.
Podobnie nie rozumiem dlaczego hasła ING musza być 8-mio cyfrowe, zamiast np. 4 cyfr. Przecież i tak jest tylko jedna możliwość wpisania, a liczna kombinacji byłaby conajmniej wystarczająca.
02-12-2016 13:13 | Edytowano: 02-12-2016 16:24
@edkwa @dawidtKody autoryzacyjne wysyłamy na podstawie poufnego algorytmu - nie ma możliwości indywidualnego otrzymywania kodów. Tak jak wspomniał @Mitchris, poruszyliśmy to już we wskazanym wątku.
16-12-2016 08:30
Może i jest jakiś głębszy sens w każdorazowym pytaniu czy chcę przelać pieniądze do ZUS...
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |