Odpowiedz

Analiza wydatków - wykres - ucięte słupki

Witam, 

W analizie wydatków przedstawiany jest wykres, pokazujący wydatki w poszczególnych kategoriach. Ostatnio zauważyłem zmianę - pierwsze dwie, trzy kategorie mają ucięte słupki. Nie podoba mi się ta zmiana: nawet skala nie jest dostosowana do uciętych słupków - teraz nie wiadomo jakie wartości reprezentują (dopiero coś widać jak się klika na każdy po kolei). Ta zmiana to krok w tył. Więcej widzę na wykresie gdy żaden ze słupków nie jest ucięty. Zróbcie proszę jak było. Albo dodajcie przycisk, żeby można było zmieniać wersję wyświetlania. Dla mnie (i pewnie wielu użytkowników) lepiej jest widzieć prawdziwe wysokości słupków z pierwszych kategorii, niż zbliżenie na mniej ważne kategorie. Dziękuję za wysłuchanie opinii.

Odpowiedz
0 Lajków
Dawid
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-11-2016
Wiadomość 1 z 3 (5 580 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków - wykres - ucięte słupki

Dziękujemy Ci za zgłoszenie i przekazane informacje. Załączony przez Ciebie zrzut ekranu również będzie bardzo pomocny do analizy. Przekażemy wszystko do odpowiednich osób, które zajmują się tym tematem i to sprawdzimy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
553
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (5 509 wyświetleń)

Re.: Analiza wydatków - wykres - ucięte słupki

[ Edytowane ]

@DawidOsoby zajmujące się naszą bankowością sprawdziły przedstawiony przez Ciebie problem. W najbliższym czasie planujemy wprowadzić zmiany, które poprawią prezentację słupków na wykresie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
634
119
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 311 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy