04-09-2018 19:45
Czy istnieje minimalna szansa na udostępnienie w przyszłości dodatkowej (dobrowolnej) opcji przy zakładaniu lokaty, która pozwalała by wprowadzić ograniczenie co do możliwości zerwania lokaty w serwisie transakcyjnym banku ? Dzięki temu zamknięcie lokaty byłoby możliwe tylko w oddziale banku.
Pozdrawiam
05-09-2018 21:16
Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do odpowiedniego działu.
Co do wprowadzenia - obecnie nie mamy w planach takiego rozwiązania.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |