Odpowiedz

Analiza wydatków - wykres - ucięte słupki

Witam, 

W analizie wydatków przedstawiany jest wykres, pokazujący wydatki w poszczególnych kategoriach. Ostatnio zauważyłem zmianę - pierwsze dwie, trzy kategorie mają ucięte słupki. Nie podoba mi się ta zmiana: nawet skala nie jest dostosowana do uciętych słupków - teraz nie wiadomo jakie wartości reprezentują (dopiero coś widać jak się klika na każdy po kolei). Ta zmiana to krok w tył. Więcej widzę na wykresie gdy żaden ze słupków nie jest ucięty. Zróbcie proszę jak było. Albo dodajcie przycisk, żeby można było zmieniać wersję wyświetlania. Dla mnie (i pewnie wielu użytkowników) lepiej jest widzieć prawdziwe wysokości słupków z pierwszych kategorii, niż zbliżenie na mniej ważne kategorie. Dziękuję za wysłuchanie opinii.

Odpowiedz
0 Lajków
Dawid
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-11-2016
Wiadomość 1 z 3 (5 409 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków - wykres - ucięte słupki

Dziękujemy Ci za zgłoszenie i przekazane informacje. Załączony przez Ciebie zrzut ekranu również będzie bardzo pomocny do analizy. Przekażemy wszystko do odpowiednich osób, które zajmują się tym tematem i to sprawdzimy.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
546
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (5 338 wyświetleń)

Re.: Analiza wydatków - wykres - ucięte słupki

[ Edytowane ]

@DawidOsoby zajmujące się naszą bankowością sprawdziły przedstawiony przez Ciebie problem. W najbliższym czasie planujemy wprowadzić zmiany, które poprawią prezentację słupków na wykresie.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (5 140 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: AWARIA MODUŁU WPŁAT

Termin, który podajemy przy zgłoszeniu jest ostatecznym (najpóźniej do). Sprawy związane z awariami urządzeń rozwiązujemy tak szybko, jak to możliwe - zwykle do kilku dni. Numer Twojej reklamacji prze

...

29-05-2024
Re: Czas oczekiwania

Po co kontaktować się z doradcą, skoro oni sami nic nie wiedzą, bo czekają na odpowiedź banku ? 

I to nie tydzień czy dwa, ale ponad miesiąc.. w moim przypadku zaraz wybije dwa miesiące. 

 

Czy bank w og

...

29-05-2024
Re.: Blik płace później w ING

Podpinam się do pytania.

28-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy