Odpowiedz

Analiza wydatków - wykres - ucięte słupki

Witam, 

W analizie wydatków przedstawiany jest wykres, pokazujący wydatki w poszczególnych kategoriach. Ostatnio zauważyłem zmianę - pierwsze dwie, trzy kategorie mają ucięte słupki. Nie podoba mi się ta zmiana: nawet skala nie jest dostosowana do uciętych słupków - teraz nie wiadomo jakie wartości reprezentują (dopiero coś widać jak się klika na każdy po kolei). Ta zmiana to krok w tył. Więcej widzę na wykresie gdy żaden ze słupków nie jest ucięty. Zróbcie proszę jak było. Albo dodajcie przycisk, żeby można było zmieniać wersję wyświetlania. Dla mnie (i pewnie wielu użytkowników) lepiej jest widzieć prawdziwe wysokości słupków z pierwszych kategorii, niż zbliżenie na mniej ważne kategorie. Dziękuję za wysłuchanie opinii.

Odpowiedz
0 Lajków
Dawid
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-11-2016
Wiadomość 1 z 3 (6 968 wyświetleń)

Re: Analiza wydatków - wykres - ucięte słupki

Dziękujemy Ci za zgłoszenie i przekazane informacje. Załączony przez Ciebie zrzut ekranu również będzie bardzo pomocny do analizy. Przekażemy wszystko do odpowiednich osób, które zajmują się tym tematem i to sprawdzimy.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
642
132
12-04-2017
Wiadomość 2 z 3 (6 897 wyświetleń)

Re.: Analiza wydatków - wykres - ucięte słupki

[ Edytowane ]

@DawidOsoby zajmujące się naszą bankowością sprawdziły przedstawiony przez Ciebie problem. W najbliższym czasie planujemy wprowadzić zmiany, które poprawią prezentację słupków na wykresie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (6 699 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy