12-03-2019 09:44
Na ten moment nie planujemy dodania własnych kategorii. W tym roku zamierzamy jednak rozwój tej usługi i wdrożenie dodatkowych narzędzi w ,,Analizie wydatków".
13-01-2020 19:44
14-01-2020 19:13
Masz rację, że w ubiegłym roku nie było żadnych zmian, ale nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa
14-01-2020 22:27
05-05-2020 00:51
W lewym górnym rogu - logo "ING liczą się ludzie", a tymczasem...
- od 3 lat ta sama prosta prośba od użytkowników - dodanie swojej kategorii wydatków. Brak odzewu
- Implementacja banalna
- Konkurencja - od dawna ma
- Jeśli już nie własna kategoria, to przynajmniej więcej kategorii, bo 8 to jakaś kpina (tak, wiem jest 12, ale gotówka, transfer wewnętrzny, nie analizuj i pozostałe to nie jest kategoria)
Doczekamy się?
06-05-2020 06:43 | Edytowano: 06-05-2020 06:44
@Sebastian1 Planujemy prace nad rozwiązaniami, które będą wsparciem w analizowaniu codziennych wydatków. Będą też odpowiedzią na zgłoszone potrzeby dotyczące analizowania wydatków wg własnego kryterium. Prosimy o cierpliwość ![]()
15-01-2021 10:26
Dzień dobry,
Podpisuję się pod prośbą.
Przydałaby się ewentualnie możliwość edycji kategorii lub dodawania kategorii.
Brakuje mi kategorii "zabawki" "prezenty" "jedzenie" "jedzenie na mieście"
Widzę, że temat był poruszany dawno temu, a nic się przez tyle lat nie zmieniło.
Większy wybór kategorii z podkategoriami lub możliwość ich dodawania bardzo pomogłaby w analizie wydatków.
Pozdrawiam i czekam na usprawnienie.
16-01-2021 11:02
Dziękuję za Twoją sugestię, przekazałam ją do odpowiedniego działu ![]()
17-01-2021 00:47 | Edytowano: 17-01-2021 00:52
28-10-2022 09:47
Minęło ponad 5 lat od założenia tego wątku, a w temacie nic się nie ruszyło. Szczerze przyznam, że przeniosłam się do ING z mBanku na podstawie opinii oraz zwycięstw aplikacji w wielu plebiscytach. Po 3 miesiącach zaczynam mocno wątpić, skąd te wszystkie nagrody i świetne opinie. Na każdym kroku widzę przewagę aplikacji mBanku.
No i najważniejsze - mBank się rozwija, stosunkowo często widać zmiany i pracę nad aplikacją. W ING wszystko stoi w miejscu i nawet nie ma informacji czy coś się dzieje. Kody SMSowe? Już dawno zdążyłam o nich zapomnieć, a tu co i rusz muszę przepisywać numerki z SMSa do aplikacji. Co chwilę PIN, zamiast biometrii... No doprawdy, jesteście lata świetlne za konkurencją, a używałam nie tylko mBanku, ale także Millennium i Santandera. ING wypada na tą chwilę najgorzej.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |