26-03-2017 15:41
Witam,
Mam oto taki problem, chciałem zapłacić za pokrowiec do mojego telefonu, za pierwszym razem (miałem 40zł na koncie a pokrowiec wraz z kosztami wysyłki kosztował 35,80zł) użyłm płatności poprzez kod blik, po podaniu kodu i odczekaniu kilku sekund (dodam że na ekranie telefonu nie pojawiła sie prośba o podanie kodu pin do aplikacji) otrzymałem informację że z powodu niewystarczających środków transakcja nie została zrealizowana i zablokowało mi 35,80zł z 40zł ktore miałem na koncie. Za drugim razem po przelaniu środków z karty wirtualnej by znowu mieć pieniądze potrzebne do zapłacenia, wybrałem w opcjach allegro ponów płątność i tym razem wybrałem opcję "płacę z ING" i transakcja zakończyła się pomyślnie.
I teraz pytanie czy odzyskam pieniądze które zostały mi zablokowane za pierwszym razem?
27-03-2017 06:59
Standardowo, po kilku dniach rozwiążemy blokadę, a pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji. Jest to proces automatyczny.
Jeżeli jednak płatność zostałaby rozliczona (pieniądze zostaną pobrane z Twojego konta, blokada zniknie), zgłoś nam reklamację. Będziemy dochodzić zwrotu pieniędzy w Twoim imieniu. Reklamaację możesz złożyć:
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |