Bankowość internetowa

Odpowiedz

Problem z płatnością poprzez kod blik (pobrało opłatę na rzecz PayU Allegro)

Witam,

 

Mam oto taki problem, chciałem zapłacić za pokrowiec do mojego telefonu, za pierwszym razem (miałem 40zł na koncie a pokrowiec wraz z kosztami wysyłki kosztował 35,80zł) użyłm płatności poprzez kod blik, po podaniu kodu i odczekaniu kilku sekund (dodam że na ekranie telefonu nie pojawiła sie prośba o podanie kodu pin do aplikacji) otrzymałem informację że z powodu niewystarczających środków transakcja nie została zrealizowana i zablokowało mi 35,80zł z 40zł ktore miałem na koncie. Za drugim razem po przelaniu środków z karty wirtualnej by znowu mieć pieniądze potrzebne do zapłacenia, wybrałem w opcjach allegro ponów płątność i tym razem wybrałem opcję "płacę z ING" i transakcja zakończyła się pomyślnie.

 

I teraz pytanie czy odzyskam pieniądze które zostały mi zablokowane za pierwszym razem?

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 1 z 2 (43 308 wyświetleń)

Re.: Problem z płatnością poprzez kod blik (pobrało opłatę na rzecz PayU Allegro)

Standardowo, po kilku dniach rozwiążemy blokadę, a pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji. Jest to proces automatyczny.

Jeżeli jednak płatność zostałaby rozliczona (pieniądze zostaną pobrane z Twojego konta, blokada zniknie), zgłoś nam reklamację. Będziemy dochodzić zwrotu pieniędzy w Twoim imieniu. Reklamaację możesz złożyć:

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (43 277 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy