26-03-2017 15:41
Witam,
Mam oto taki problem, chciałem zapłacić za pokrowiec do mojego telefonu, za pierwszym razem (miałem 40zł na koncie a pokrowiec wraz z kosztami wysyłki kosztował 35,80zł) użyłm płatności poprzez kod blik, po podaniu kodu i odczekaniu kilku sekund (dodam że na ekranie telefonu nie pojawiła sie prośba o podanie kodu pin do aplikacji) otrzymałem informację że z powodu niewystarczających środków transakcja nie została zrealizowana i zablokowało mi 35,80zł z 40zł ktore miałem na koncie. Za drugim razem po przelaniu środków z karty wirtualnej by znowu mieć pieniądze potrzebne do zapłacenia, wybrałem w opcjach allegro ponów płątność i tym razem wybrałem opcję "płacę z ING" i transakcja zakończyła się pomyślnie.
I teraz pytanie czy odzyskam pieniądze które zostały mi zablokowane za pierwszym razem?
27-03-2017 06:59
Standardowo, po kilku dniach rozwiążemy blokadę, a pieniądze wrócą do Twojej dyspozycji. Jest to proces automatyczny.
Jeżeli jednak płatność zostałaby rozliczona (pieniądze zostaną pobrane z Twojego konta, blokada zniknie), zgłoś nam reklamację. Będziemy dochodzić zwrotu pieniędzy w Twoim imieniu. Reklamaację możesz złożyć:
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |