24-03-2018 15:30
Witam, kiedy zostanie udostępniona bardzo przydatna funkcja "Zeskanuj i zapłać QR" w Moje ING mobile? Wszystkie banki posiadają taką funkcję w swoich aplikacjach prócz ING. Pozdrawiam
24-03-2018 15:25 | Edytowano: 24-03-2018 15:29
Witam, kiedy ING Bank udostępni w portalu transakcyjnym opcje "doładowania stałe"? W starej wersji była dostępna takowa funkcja. W większości banków, też ta funkcja jest dostępna. Pozdrawiam
25-03-2018 17:22
Analizujemy przeniesienie funkcji stałych doładowań do Mojego ING. W kwestii kodów QR - mamy w planach
O zmianach będziemy informować na bieżąco.
22-10-2018 19:39
Witam, 29.10.2017r zadałem pytanie o doładowania stałe jak i funkcję "zeskanuj i zapłać QR". Za parę dni minie rok od tego czasu a Wy nadal nie potraficie wprowadzić prostych funkcji. Dla mnie ING zaczyna być gorszy od PKOBP w innowacjach (bo o ofertach lepiej nie wpominać w porównaniu do innych banków). Czy takie funkcje zostaną wprowadzone przez ING?
23-10-2018 08:54
MreaperS Przykro mi, że tak uważasz
Na bieżąco wprowadzamy nowe funkcjonalności.
Nie wykluczamy, że w przyszłości pojawi się u nas rozwiązanie, o którym piszesz. Teraz nie możemy zadeklarować konkretnego terminu.
23-10-2018 12:15
Podłączam się do pytania. ![]()
23-10-2018 12:19
tombien Na chwilę obecną nie mamy nowych informacji w tym temacie.
24-10-2018 13:08
@MartynaC Od roku analizujecie lub przenosicie usługi ze starej bankowości. Śmieszne to już jest, zero kompetencji. Rok temu ta sama odpowiedź.
25-10-2018 13:13
@MreaperS Z uwagi na malejące zainteresowanie stałymi doładowaniami, zdecydowaliśmy się nie przenosić tej opcji do Mojego ING.
01-09-2021 08:21
Odgrzewam kotleta sprzed 3 lat. Czy tyle czasu to za mało, żeby wprowadzić tę prostą funkcjonalność, którą już wszyscy mają?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |