18-10-2020 20:35
Wymieniłem małżonce telefon na nowy jest problem z uruchomieniem aplikacji mobilnej ponieważ nie dochodzą kody weryfikacyjne.
Po rozmowie z konsultantem stwierdzono i kody są wysyłane kazano sprawdzić u operatora.Operator stwierdził iż tych SMS-ów u nich nie widać.Odesłano mnie znów do banku.Bank przekazał niby sprawę technikom i nic
19-10-2020 15:50
19-10-2020 21:25
Widzę, że swoje zapytanie odznaczyłeś jako rozwiązane. Czy udało się wyjaśniać problem z kodami, które nie docierają na wskazany numer telefonu?
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |