Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Profil zaufany - "nie udało się pobrać danych"

Dzień dobry,
Od tygodnia próbuje założyć profil zaufany ale niestety ciągle się pojawia błąd "nie udało się pobrać danych".
Loguję się do bankowości, klikam na Oferta ING, e-urząd , profil zaufany, załóż profil zaufany i załóż profil zaufany przez ING.
Po tym ostatnim kroku wyświetla się błąd.
Czy ktoś może się już z taką sytuacją spotkał?
Odpowiedz
0 Lajków
AngiDan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (7 369 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - "nie udało się pobrać danych"

Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Opisana sytuacja może wynikać z błędu przeglądarki internetowej. Jeśli możesz, spróbuj otworzyć ją w trybie incognito i wtedy zalogować się do bankowości i przejść proces. Mam nadzieję, że się uda Emotikon: Szczęśliwy 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 294 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

13-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Re.: OKO dziecka

Bardzo dobrze, że sprawy są tak weryfikowane przez bank i że z rachunków dzieci nie można wypłacać więcej niż kwoty zwykłego zarządu.
To, że bank tak mocno weryfikuje poprawność pism sądowych jest w pe...

12-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy