Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Profil zaufany - "nie udało się pobrać danych"

Dzień dobry,
Od tygodnia próbuje założyć profil zaufany ale niestety ciągle się pojawia błąd "nie udało się pobrać danych".
Loguję się do bankowości, klikam na Oferta ING, e-urząd , profil zaufany, załóż profil zaufany i załóż profil zaufany przez ING.
Po tym ostatnim kroku wyświetla się błąd.
Czy ktoś może się już z taką sytuacją spotkał?
Odpowiedz
0 Lajków
AngiDan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (6 440 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - "nie udało się pobrać danych"

Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Opisana sytuacja może wynikać z błędu przeglądarki internetowej. Jeśli możesz, spróbuj otworzyć ją w trybie incognito i wtedy zalogować się do bankowości i przejść proces. Mam nadzieję, że się uda Emotikon: Szczęśliwy 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 365 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy