Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Profil zaufany - "nie udało się pobrać danych"

Dzień dobry,
Od tygodnia próbuje założyć profil zaufany ale niestety ciągle się pojawia błąd "nie udało się pobrać danych".
Loguję się do bankowości, klikam na Oferta ING, e-urząd , profil zaufany, załóż profil zaufany i załóż profil zaufany przez ING.
Po tym ostatnim kroku wyświetla się błąd.
Czy ktoś może się już z taką sytuacją spotkał?
Odpowiedz
0 Lajków
AngiDan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (5 372 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - "nie udało się pobrać danych"

Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Opisana sytuacja może wynikać z błędu przeglądarki internetowej. Jeśli możesz, spróbuj otworzyć ją w trybie incognito i wtedy zalogować się do bankowości i przejść proces. Mam nadzieję, że się uda Emotikon: Szczęśliwy 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 297 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Daily tracker wydatków + alerty o przekroczeniu limitu

Dzień dobry,

wpadłem ostatnio na pomysł (po uprzednim przeszukaniu sieci) na przekazanie pomysłu do deweloperów aplikacji mobilnej (i nie tylko).

Zauważyłem, że możemy sobie przypisywać nasze wydatki do

...

20-04-2024
Błąd przy zakładaniu celu oszczędnościowego

Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba

...

20-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.

 

Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:

- z karty ING (podejrzewam

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy