Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Mam nowego maila i nie mogę zalogować się do bankowosci internetowej

Odpowiedz
0 Lajków
Kaha78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 042 wyświetleń)

Re: Mam nowego maila i nie mogę zalogować się do bankowosci internetowej

Adres mejlowy możesz zaktualizować na naszej infolinii +48 32 357 00 69 (jest całodobowa), natomiast nie powinien on blokować możliwości zalogowania się do Mojego ING. Czy możesz podać więcej szczegółów? Co dokładnie się dzieje, kiedy próbujesz się zalogować?


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
525
117
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 966 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Przelew ING na Revolut Litwa

Standardowy czas przelewu na Litwę, która znajduje się na terenie jednolitego obszaru płatności SEPA to 1 dzień roboczy (dzień księgowania + 1 dzień roboczy). To, kiedy płatność się zaksięguje, zależy

...

07-06-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Zasady skrócenia okresu kredytowania po nadpłacie są takie same w usłudze Moje ING i w oddziale banku.
Różnica polega jednak na czasie potrzebnym do przygotowania aneksu (obecnie około 5 dni roboczych)

...

07-06-2023
Re: Dołączenie do kredytu

Przy dołączeniu do kredytu nie badamy ponownie zdolności kredytowej. W oddziale do podpisania będzie tylko aneks - płatny 200 zł.

Ważna jest czy akt notarialny przeniesienia własności (ten ostateczny

...

07-06-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy