30-09-2020 02:31
30-09-2020 18:58
Adres mejlowy możesz zaktualizować na naszej infolinii +48 32 357 00 69 (jest całodobowa), natomiast nie powinien on blokować możliwości zalogowania się do Mojego ING. Czy możesz podać więcej szczegółów? Co dokładnie się dzieje, kiedy próbujesz się zalogować?
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |