Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Profil zaufany - "nie udało się pobrać danych"

Dzień dobry,
Od tygodnia próbuje założyć profil zaufany ale niestety ciągle się pojawia błąd "nie udało się pobrać danych".
Loguję się do bankowości, klikam na Oferta ING, e-urząd , profil zaufany, załóż profil zaufany i załóż profil zaufany przez ING.
Po tym ostatnim kroku wyświetla się błąd.
Czy ktoś może się już z taką sytuacją spotkał?
Odpowiedz
0 Lajków
AngiDan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-10-2020
Wiadomość 1 z 2 (8 072 wyświetleń)

Re: Profil zaufany - "nie udało się pobrać danych"

Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Opisana sytuacja może wynikać z błędu przeglądarki internetowej. Jeśli możesz, spróbuj otworzyć ją w trybie incognito i wtedy zalogować się do bankowości i przejść proces. Mam nadzieję, że się uda Emotikon: Szczęśliwy 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 997 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Usunięty link był do strony z opisem jak działa import plików z przelewami w mBanku.
Przepraszam za dodanie linku i dziękuję MateuszF że usunąłeś tylko link a nie cały wpis Emotikon: Szczęśliwy
 
Informacja dla wszystkich n
...

10-11-2025
Re.: Paczki przelewów i podzielona płatność

Wszystkie przelewy robimy w MPP. W ING korzystamy z powielania przelewów a w mBanku wczytujemy paczkę Emotikon: Szczęśliwy
(link edytowany przez moderatora).

10-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Nie prawda Emotikon: Mrugający
Nie trzymacie się tego.

10-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy