18-10-2020 20:35
Wymieniłem małżonce telefon na nowy jest problem z uruchomieniem aplikacji mobilnej ponieważ nie dochodzą kody weryfikacyjne.
Po rozmowie z konsultantem stwierdzono i kody są wysyłane kazano sprawdzić u operatora.Operator stwierdził iż tych SMS-ów u nich nie widać.Odesłano mnie znów do banku.Bank przekazał niby sprawę technikom i nic
19-10-2020 15:50
19-10-2020 21:25
Widzę, że swoje zapytanie odznaczyłeś jako rozwiązane. Czy udało się wyjaśniać problem z kodami, które nie docierają na wskazany numer telefonu?
Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?
https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja
06-09-2024
Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.
06-09-2024Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna
06-09-2024