18-10-2020 20:35
Wymieniłem małżonce telefon na nowy jest problem z uruchomieniem aplikacji mobilnej ponieważ nie dochodzą kody weryfikacyjne.
Po rozmowie z konsultantem stwierdzono i kody są wysyłane kazano sprawdzić u operatora.Operator stwierdził iż tych SMS-ów u nich nie widać.Odesłano mnie znów do banku.Bank przekazał niby sprawę technikom i nic
19-10-2020 15:50
19-10-2020 21:25
Widzę, że swoje zapytanie odznaczyłeś jako rozwiązane. Czy udało się wyjaśniać problem z kodami, które nie docierają na wskazany numer telefonu?
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024