24-11-2017 14:07
@miłkowianie Proszę napisz nam, jaką aplikacje masz obecnie zainstalowaną na WP10 (nazwę i wersję aplikacji).
24-11-2017 15:19
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i tak też powinienem być zarejestrowany jako klient Banku. Niestety z jakiegoś powodu moje konto ma status konta dla spółek i z tego powodu nie mogę aktywować nowej aplikacji.
Muszę udać się do Oddziału Banku i wyjaśnić sprawę.
Jak rozwiążę problem napiszę.
25-11-2017 15:10
@kmsc Proszę daj nam znać czy udało Ci się wszystko załatwić w oddziale. Rzeczywiście mając jednoosobową działalność gospodarczą nie powinno być problemu z aktywacją naszej nowej aplikacji mobilnej.
01-12-2017 23:42
Wasze przepraszanie problemu mi nie rozwiązuje. Chcę dostępu do pełnej funkcjonalności. Zostałem oszukany. Mam gdzieś czy celowo czy w wyniku czyjejś niekompetencji ale czytając tutaj niektóre wpisy widzę że nie tylko ja zostałem w to wmanewrowany. Teraz zwróćcie mi koszty straconego czasu na załatwianie i przenoszenie konta do innego banku jak nie potraficie udostępnić aplikacji dla spółek. Ciągła odpowiedź pracujemy nad aplikacją ale nie możemy podać terminu realizacji jest tak samo wiarygodne jak obiecanki pracownika banku gdy zakładałem konto. Teraz zostałem z kontem które jest 100 lat za ... (wiadomo kim). Nie mogę nawet głupiego szybkiego przelewu przy płatnościach np. na allegro zrobić. Beznadzieja !
02-12-2017 21:41 | Edytowano: 02-12-2017 21:47
Rozumiemy, że te ograniczenia na pewno nie są dla Was komfortowe. Staramy się, aby nowa wersja systemu wraz z aplikacją mobilną dla spółek została udostępniona w najszybszym możliwym czasie.
Dokładnie, u mnie też problem.
Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za
... 12-11-2024