Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Konto Direct dla Firmy

@miłkowianie Proszę napisz nam, jaką aplikacje masz obecnie zainstalowaną na WP10 (nazwę i wersję aplikacji).





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 11 z 15 (5 290 wyświetleń)

Re.: konto dla jednoosobowej działalności gospodarczej a aplikacja mobilna

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i tak też powinienem być zarejestrowany jako klient Banku. Niestety z jakiegoś powodu moje konto ma status konta dla spółek i z tego powodu nie mogę aktywować nowej aplikacji.

Muszę udać się do Oddziału Banku i wyjaśnić sprawę.

Jak rozwiążę problem napiszę.

Odpowiedz
0 Lajków
kmsc
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-09-2017
Wiadomość 12 z 15 (4 857 wyświetleń)

Re: Re.: konto dla jednoosobowej działalności gospodarczej a aplikacja mobilna

@kmsc Proszę daj nam znać czy udało Ci się wszystko załatwić w oddziale. Rzeczywiście mając jednoosobową działalność gospodarczą nie powinno być problemu z aktywacją naszej nowej aplikacji mobilnej.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 13 z 15 (4 791 wyświetleń)

Re: Re.: Konto Direct dla Firmy

Wasze przepraszanie problemu mi nie rozwiązuje. Chcę dostępu do pełnej funkcjonalności. Zostałem oszukany. Mam gdzieś czy celowo czy w wyniku czyjejś niekompetencji ale czytając tutaj niektóre wpisy widzę że nie tylko ja zostałem w to wmanewrowany. Teraz zwróćcie mi koszty straconego czasu na załatwianie i przenoszenie konta do innego banku jak nie potraficie udostępnić aplikacji dla spółek. Ciągła odpowiedź pracujemy nad aplikacją ale nie możemy podać terminu realizacji jest tak samo wiarygodne jak obiecanki pracownika banku gdy zakładałem konto. Teraz zostałem z kontem które jest 100 lat za ... (wiadomo kim). Nie mogę nawet głupiego szybkiego przelewu przy płatnościach np. na allegro zrobić. Beznadzieja !

Odpowiedz
0 Lajków
rafmal
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
06-11-2017
Wiadomość 14 z 15 (5 091 wyświetleń)

Re: Re.: Konto Direct dla Firmy

[ Edytowane ]

Rozumiemy, że te ograniczenia na pewno nie są dla Was komfortowe. Staramy się, aby nowa wersja systemu wraz z aplikacją mobilną dla spółek została udostępniona w najszybszym możliwym czasie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 15 z 15 (5 004 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy