- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
24-11-2017 14:07
Re: Re.: Konto Direct dla Firmy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@miłkowianie Proszę napisz nam, jaką aplikacje masz obecnie zainstalowaną na WP10 (nazwę i wersję aplikacji).
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-11-2017 15:19
Re.: konto dla jednoosobowej działalności gospodarczej a aplikacja mobilna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą i tak też powinienem być zarejestrowany jako klient Banku. Niestety z jakiegoś powodu moje konto ma status konta dla spółek i z tego powodu nie mogę aktywować nowej aplikacji.
Muszę udać się do Oddziału Banku i wyjaśnić sprawę.
Jak rozwiążę problem napiszę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-11-2017 15:10
Re: Re.: konto dla jednoosobowej działalności gospodarczej a aplikacja mobilna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kmsc Proszę daj nam znać czy udało Ci się wszystko załatwić w oddziale. Rzeczywiście mając jednoosobową działalność gospodarczą nie powinno być problemu z aktywacją naszej nowej aplikacji mobilnej.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-12-2017 23:42
Re: Re.: Konto Direct dla Firmy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wasze przepraszanie problemu mi nie rozwiązuje. Chcę dostępu do pełnej funkcjonalności. Zostałem oszukany. Mam gdzieś czy celowo czy w wyniku czyjejś niekompetencji ale czytając tutaj niektóre wpisy widzę że nie tylko ja zostałem w to wmanewrowany. Teraz zwróćcie mi koszty straconego czasu na załatwianie i przenoszenie konta do innego banku jak nie potraficie udostępnić aplikacji dla spółek. Ciągła odpowiedź pracujemy nad aplikacją ale nie możemy podać terminu realizacji jest tak samo wiarygodne jak obiecanki pracownika banku gdy zakładałem konto. Teraz zostałem z kontem które jest 100 lat za ... (wiadomo kim). Nie mogę nawet głupiego szybkiego przelewu przy płatnościach np. na allegro zrobić. Beznadzieja !
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-12-2017 21:41 | Edytowano: 02-12-2017 21:47
Re: Re.: Konto Direct dla Firmy
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiemy, że te ograniczenia na pewno nie są dla Was komfortowe. Staramy się, aby nowa wersja systemu wraz z aplikacją mobilną dla spółek została udostępniona w najszybszym możliwym czasie.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »