10-08-2024 16:15
11-08-2024 16:28
Dzień dobry,
obecnie mamy dostępne powiadomienia push o wpływach i obciążeniach na kontach, kartach w ikona osoby - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia push - tam trzeba zaznaczyć, do których produktów będą wysyłane. Przekazałam sugestię na temat włączenia takich powiadomień na sms lub mejla do właściwego zespołu
11-08-2024 17:00 | Edytowano: 11-08-2024 17:14
Klucze U2F + autoryzacja 2FA +
informacja na e-mail o każdej zmianie stanu konta (wpłata/wypłata/zmiana ustawień) - trzykrotne zabezpieczenie konta I już!
12-08-2024 01:03
Można ustalić taką konfigurację:
1. Logowanie kluczem U2F - klucz sprzętowy (po wpisaniu hasła/bądź PINu w aplikacji)
2. Dodatkowo (!) token- sms lub email. (dla chętnych). (dopiero wtedy następuje zalogowanie na konto)
3. Koniecznie (!) (token przed wysłaniem przelewu)
4. Po zrealizowaniu przelewu użytkownik dostaje informacje o wykonaniu transakcji internetowej.
5. Pomysł dodatkowy - informacje sms/email ze zmianami na koncie (przelew itp)
Proszę napisać, czy jest to tak przy logowaniu jak tutaj opisane?
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024