Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Wiadomości SMS/email za każdym razem,gdy dokonujemy zmiany.

Dzień dobry! Mam pomysł na ulepszenie działania banku. Czy moglibyście wprowadzić dodatkowe powiadomienia po każdej zmianie,token SMS/email,oraz informacje o wykonanych przelewach ( na SMS/e mail) Tak jak jest to w innych bankach.
Odpowiedz
0 Lajków
Bar_P
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
10-08-2024
Wiadomość 1 z 4 (2 362 wyświetleń)

Re.: Wiadomości SMS/email za każdym razem,gdy dokonujemy zmiany.

Dzień dobry,
obecnie mamy dostępne powiadomienia push o wpływach i obciążeniach na kontach, kartach w ikona osoby - Ustawienia - Aplikacja mobilna - Powiadomienia push - tam trzeba zaznaczyć, do których produktów będą wysyłane. Przekazałam sugestię na temat włączenia takich powiadomień na sms lub mejla do właściwego zespołu



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 284 wyświetleń)

Re.: Wiadomości SMS/email za każdym razem,gdy dokonujemy zmiany.

[ Edytowane ]

Klucze U2F + autoryzacja 2FA +

 

 

informacja na e-mail o każdej zmianie stanu konta (wpłata/wypłata/zmiana ustawień) - trzykrotne zabezpieczenie konta Emotikon: Szczęśliwy I już!

Odpowiedz
0 Lajków
Bar_P
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
10-08-2024
Wiadomość 3 z 4 (2 269 wyświetleń)

Re.: Wiadomości SMS/email za każdym razem,gdy dokonujemy zmiany.

Można ustalić taką konfigurację:

 

1. Logowanie kluczem U2F - klucz sprzętowy (po wpisaniu hasła/bądź PINu w aplikacji) 

2. Dodatkowo (!) token-  sms lub email. (dla chętnych). (dopiero wtedy następuje zalogowanie na konto)

3. Koniecznie (!)  (token przed wysłaniem przelewu)

4. Po zrealizowaniu przelewu użytkownik dostaje informacje o wykonaniu transakcji internetowej.

 

5. Pomysł dodatkowy - informacje sms/email ze zmianami na koncie (przelew itp)

 

Proszę napisać, czy jest to tak przy logowaniu jak tutaj opisane?

Odpowiedz
0 Lajków
Bar_P
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
10-08-2024
Wiadomość 4 z 4 (2 217 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy