09-07-2018 15:55
Jak w temacie, mam telefon z Androidem 5.1, NFC, kartę Visa z aktywnymi płatnościami zbliżeniowymi, mam konto osobiste, więcej niż 18 lat i nie wiem jakie jeszcze kryteria. Robiłem już wszystko co mi polecano drogą elektroniczną, na infolinii, czyli:
1. aktualizowanie aplikacji Moje Ing albo desintalacja i ponowna instalacja
2. usuwanie / czyszczenie danych aplikacji (a potem jeszcze raz pkt 1), nawet czyszczenie niepotrzebnych plików systemowych innym programem na wszelki wypadek gdyby jakieś śmieci zostały
3. usuwałem urządzenie z zaufanych tak aby go nie było w rejestrze aplikacji
4. podejmowałem próbę włączenia płatności Visą zbliżeniową w telefonie na różne sposoby: przez WiFi, przez transmisję danych bez wifi, z włączonym NFC, wyłączonym NFC, wybraną w opcjach Androida płatnością przez Moje ING, a nie przez Google Pay i na odwrót
i... NIC
Gdy chcę włączyć płatności telefonem są trzy kroki: zatwierdzenie zasad, kod pin i autoryzacja. Ten ostatni punkt nigdy się nie udaje, wpisuję pin aplikacji i po chwili wyskakuje: Błąd, spróbuj później.
Jak próbuję później, to w danych karty widzę już nie te 3 kroki, lecz link aktywuj albo zrezygnuj. "Aktywuj" NIGDY nie działa, zawsze wyświetla się komunikat: Funkcja niedostępna. Zawsze natomiast działa "Zrezygnuj" z płatności telefonem, tylko dlaczego, skoro nie udało mi się jej autoryzować?
To jest absolutnie błąd aplikacji albo się z czymś gryzie. Ludzie na infolinii nie mają o tym pojęcie i próbują pomóc, ale nici z tego.
10-07-2018 18:24
Sprawdź czy masz złożone oświadczenia o rezydencji podatkowej FACTA i CRS. Po zalogowaniu do konta wejdź w Dane i ustawienia> Dane> Edytuj Dane. Jeśli nie masz złożonych tych oświadczeń to wypełnij je i zapisz zmianę danych. Jeśli ta zmiana nie pomoże to napisz do nas wiadomość z Mojego ING. Sprawdzimy to w naszych systemach.
11-07-2018 23:16
13-07-2018 18:43
Jaki telefon? Jak coś na intelu to zapomnij, aplikacja ING nie wspiera tych CPU.
14-07-2018 08:13
15-07-2018 10:59
16-07-2018 13:59
Problem się częściowo rozwiązał. Zrezygnowałem z Visy zbliżeniowej w aplikacji ING i postanowiłem zainstalować aplikację Google Pay. W moim androidzie tej aplikacji domyślnie nie ma, choć w opcjach NFC się pokazywała taka pozycja (mam zaznaczone jednak Moje ING Mobile). Jak już zainstalowałem GP to tam trzeba było nr karty wpisać, więc zalogowałem się do ING Mobile aby sobie nr skopiować i postanowiłem sobie jeszcze ostatni raz kliknąć "aktywuj". I o dziwo zadziałało... Visa w telefonie się uaktywniła (już nie było że Funkcja niedostępna), tak jakby aplikacja GP coś odblokowała. Odinstalowałem GP i visa w telefonie w apce ING nadal jest aktywna.
Problem tylko pozostaje, że w sklepie na terminalu wyświetla się kwota w USD, więc w sumie nadal telefonem nie płacę bo bank zedrze ze mnie jeszcze za przewalutowanie. Ale jak komuś to nie przeszkadza to można i tak
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S