06-04-2017 15:25
Cześć. Zostałem bez możliwości korzystania z aplikacji mobilnej na telefonie. Obecna zainstalowana (stara v. 3.2.0) przestałą działać i od dosyć dawna prosi o zainstalowanie nowej wersji. Jedyna dostępna wersja w Appstore wymaga wersji iOS >9. Niestety mam niższą wersję i za żadne skarby nie chce mi się zainstalować, a to oznacza, że bankowośc mobilną mam tylko gdy z telefonem udam się do okienka bankowego. Jest gdzieś jakaś pośrednia wersja aplikacji do pobrania na iOS 7?
07-04-2017 19:48
Moje ING Mobile dostępne jest tak jak zauważyłeś dla użytkowników systemu iOS od wersji 9.0. Jeżeli nie masz dostepu do tej wersji systemu operacyjnego to możesz skorzystać z pełnej wersji bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Działa ona w technologii RWD, czyli dopasowuje się do wielkości ekranu użytkownika.
02-08-2018 14:23
Witam,
Też mam iphone 4s i korzystanie z aplikacji to dla mnei podstawowa czynnosc bez niej nei ma sensu krozystać z banku ING.
Zatem mam zmienić bank ?
03-08-2018 22:02
piotrpandza Rozumiem, że korzystanie z aplikacji mobilnej jest dla Ciebie ważne. Jednak wymagamy spełnienia określonych warunków technicznych, aby móc korzystać z Mojego ING mobile.
Możesz logować się na swoje konto przez przeglądarkę mobilną.
Witam, posiadam obecnie kartę której ważność upłynie w lutym. 3 stycznia dostałem sms że nowa karta jest już w produkcji i w tym miesiącu powinienem ją otrzymać. Do tej pory jej nie posiadam mimo iż w
... 25-01-2025Forum nie służy do wyjaśniania spraw związanych z bezpieczeństwem, bo nie możemy tutaj niczego sprawdzić. Napisz do nas na czacie w Moim ING. Wystarczy, że wybierzesz opcję Czat – w prawym, dolnym rog
... 25-01-2025Dzień dobry, przy zamówieniu w sklepie internetowym chciałam dokonać "szybkiej płatności". Zostałam przekierowana na stronę ING, kliknęłam "potwierdź" i zamiast jednego sms z kodem potwierdzającym dos
... 25-01-2025