06-04-2017 15:25
Cześć. Zostałem bez możliwości korzystania z aplikacji mobilnej na telefonie. Obecna zainstalowana (stara v. 3.2.0) przestałą działać i od dosyć dawna prosi o zainstalowanie nowej wersji. Jedyna dostępna wersja w Appstore wymaga wersji iOS >9. Niestety mam niższą wersję i za żadne skarby nie chce mi się zainstalować, a to oznacza, że bankowośc mobilną mam tylko gdy z telefonem udam się do okienka bankowego. Jest gdzieś jakaś pośrednia wersja aplikacji do pobrania na iOS 7?
07-04-2017 19:48
Moje ING Mobile dostępne jest tak jak zauważyłeś dla użytkowników systemu iOS od wersji 9.0. Jeżeli nie masz dostepu do tej wersji systemu operacyjnego to możesz skorzystać z pełnej wersji bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Działa ona w technologii RWD, czyli dopasowuje się do wielkości ekranu użytkownika.
02-08-2018 14:23
Witam,
Też mam iphone 4s i korzystanie z aplikacji to dla mnei podstawowa czynnosc bez niej nei ma sensu krozystać z banku ING.
Zatem mam zmienić bank ?
03-08-2018 22:02
piotrpandza Rozumiem, że korzystanie z aplikacji mobilnej jest dla Ciebie ważne. Jednak wymagamy spełnienia określonych warunków technicznych, aby móc korzystać z Mojego ING mobile.
Możesz logować się na swoje konto przez przeglądarkę mobilną.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |