06-04-2017 15:25
Cześć. Zostałem bez możliwości korzystania z aplikacji mobilnej na telefonie. Obecna zainstalowana (stara v. 3.2.0) przestałą działać i od dosyć dawna prosi o zainstalowanie nowej wersji. Jedyna dostępna wersja w Appstore wymaga wersji iOS >9. Niestety mam niższą wersję i za żadne skarby nie chce mi się zainstalować, a to oznacza, że bankowośc mobilną mam tylko gdy z telefonem udam się do okienka bankowego. Jest gdzieś jakaś pośrednia wersja aplikacji do pobrania na iOS 7?
07-04-2017 19:48
Moje ING Mobile dostępne jest tak jak zauważyłeś dla użytkowników systemu iOS od wersji 9.0. Jeżeli nie masz dostepu do tej wersji systemu operacyjnego to możesz skorzystać z pełnej wersji bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Działa ona w technologii RWD, czyli dopasowuje się do wielkości ekranu użytkownika.
02-08-2018 14:23
Witam,
Też mam iphone 4s i korzystanie z aplikacji to dla mnei podstawowa czynnosc bez niej nei ma sensu krozystać z banku ING.
Zatem mam zmienić bank ?
03-08-2018 22:02
piotrpandza Rozumiem, że korzystanie z aplikacji mobilnej jest dla Ciebie ważne. Jednak wymagamy spełnienia określonych warunków technicznych, aby móc korzystać z Mojego ING mobile.
Możesz logować się na swoje konto przez przeglądarkę mobilną.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |