20-03-2018 14:00
Witam,
Czy jest możliwość konfigurowania (customizowania) aplikacji mobilnej niezależnie od ustawień w bankowości internetowej?
Teraz oto mam taką sytuację, że w aplikacji mobilnej ukryłem np. konto oszczędnościowe. Po zalogowaniu się w bankowości internetowej również to konto zostało mi ukryte...Dlaczego?
Drugie pytanie to jak WYŁĄCZYĆ powiadomienia push w aplikacji mobilnej?
Dziękuję i pozdrawiam,
Tomasz
21-03-2018 13:26
Aplikacja Moje ING mobile oraz usługa Moje ING na przeglądarce są ze sobą powiązane. Jeżeli zrobisz coś w aplikacji, to będzie to również w usłudze na przeglądarce internetowej.
Jeżeli ukryłeś konto oszczędnościowe w aplikacji, to nie zobaczysz go również w bankowości internetowej. Konto przywrócisz w Dane i ustawienia -> Konfiguracja systemu -> Przywróć wszystkie ukryte rachunki.
Powiadomienia PUSH wyłączysz w aplikacji w trzy poziome kreski -> Dane i ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Notyfikacje Powiadomienia PUSH -> Zarządzaj -> odhacz konta i karty, które masz zaznaczone. Dodatkowo wyłącz w ustawieniach telefonu powiadomienia PUSH do naszej aplikacji.
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024