20-03-2018 14:00
Witam,
Czy jest możliwość konfigurowania (customizowania) aplikacji mobilnej niezależnie od ustawień w bankowości internetowej?
Teraz oto mam taką sytuację, że w aplikacji mobilnej ukryłem np. konto oszczędnościowe. Po zalogowaniu się w bankowości internetowej również to konto zostało mi ukryte...Dlaczego?
Drugie pytanie to jak WYŁĄCZYĆ powiadomienia push w aplikacji mobilnej?
Dziękuję i pozdrawiam,
Tomasz
21-03-2018 13:26
Aplikacja Moje ING mobile oraz usługa Moje ING na przeglądarce są ze sobą powiązane. Jeżeli zrobisz coś w aplikacji, to będzie to również w usłudze na przeglądarce internetowej.
Jeżeli ukryłeś konto oszczędnościowe w aplikacji, to nie zobaczysz go również w bankowości internetowej. Konto przywrócisz w Dane i ustawienia -> Konfiguracja systemu -> Przywróć wszystkie ukryte rachunki.
Powiadomienia PUSH wyłączysz w aplikacji w trzy poziome kreski -> Dane i ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Notyfikacje Powiadomienia PUSH -> Zarządzaj -> odhacz konta i karty, które masz zaznaczone. Dodatkowo wyłącz w ustawieniach telefonu powiadomienia PUSH do naszej aplikacji.
Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej i mam pewna wątpliwość. Kwota kredytu to 750 tys. będzie ona uruchamiana w transzach przez kolejne 2 lata. Dostałem ofertę z ubezpieczeniem rozszerzonym i moj
... 20-09-2024Wybierasz opcję Spłać częściowo lub całkowicie i nadpłacasz wybraną kwotą. Środki na nadpłatę musisz oczywiście zapewnić niezależnie od tych na spłatę raty planowej, które automatycznie pobiera bank.
... 20-09-2024