Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Ustawienia w aplikacji mobilnej a bankowość internetowa

Witam,

 

Czy jest możliwość konfigurowania (customizowania) aplikacji mobilnej niezależnie od ustawień w bankowości internetowej?

Teraz oto mam taką sytuację, że w aplikacji mobilnej ukryłem np. konto oszczędnościowe. Po zalogowaniu się w bankowości internetowej również to konto zostało mi ukryte...Dlaczego?

Drugie pytanie to jak WYŁĄCZYĆ powiadomienia push w aplikacji mobilnej?

 

Dziękuję i pozdrawiam,

Tomasz

Odpowiedz
0 Lajków
Tomasz1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
20-03-2018
Wiadomość 1 z 2 (7 655 wyświetleń)

Re: Ustawienia w aplikacji mobilnej a bankowość internetowa

Aplikacja Moje ING mobile oraz usługa Moje ING na przeglądarce są ze sobą powiązane. Jeżeli zrobisz coś w aplikacji, to będzie to również w usłudze na przeglądarce internetowej.

 

Jeżeli ukryłeś konto oszczędnościowe w aplikacji, to nie zobaczysz go również w bankowości internetowej. Konto przywrócisz w Dane i ustawienia -> Konfiguracja systemu -> Przywróć wszystkie ukryte rachunki.

 

Powiadomienia PUSH wyłączysz w aplikacji w trzy poziome kreski -> Dane i ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Notyfikacje Powiadomienia PUSH -> Zarządzaj -> odhacz konta i karty, które masz zaznaczone. Dodatkowo wyłącz w ustawieniach telefonu powiadomienia PUSH do naszej aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 560 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Limit odnawialny

Tak, limit odnawialny jest debetem w koncie. Jest to oferta kredytowa, o którą wnioskujesz tak samo jak o kredyt.

 

12-01-2025
Re.: Brak możliwość wpłacenia pieniędzy na konto.

Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sytuacji ale w tym miejscu nie mam podglądu do konta. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie więcej szczegółów i co dzieje się z kontem.

...

12-01-2025
Re.: nie można utworzyć stałego zlecenia

Wejdź, proszę w opisane przez Ciebie zakładki. Jak pojawi Ci się formularz do wypełnienia przelewu kliknij w opcję "przelew zwykły". Uzupełnij formularz o potrzebne dane odbiorcy (numer konta, nazwę i

...

12-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy