20-03-2018 14:00
Witam,
Czy jest możliwość konfigurowania (customizowania) aplikacji mobilnej niezależnie od ustawień w bankowości internetowej?
Teraz oto mam taką sytuację, że w aplikacji mobilnej ukryłem np. konto oszczędnościowe. Po zalogowaniu się w bankowości internetowej również to konto zostało mi ukryte...Dlaczego?
Drugie pytanie to jak WYŁĄCZYĆ powiadomienia push w aplikacji mobilnej?
Dziękuję i pozdrawiam,
Tomasz
21-03-2018 13:26
Aplikacja Moje ING mobile oraz usługa Moje ING na przeglądarce są ze sobą powiązane. Jeżeli zrobisz coś w aplikacji, to będzie to również w usłudze na przeglądarce internetowej.
Jeżeli ukryłeś konto oszczędnościowe w aplikacji, to nie zobaczysz go również w bankowości internetowej. Konto przywrócisz w Dane i ustawienia -> Konfiguracja systemu -> Przywróć wszystkie ukryte rachunki.
Powiadomienia PUSH wyłączysz w aplikacji w trzy poziome kreski -> Dane i ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Notyfikacje Powiadomienia PUSH -> Zarządzaj -> odhacz konta i karty, które masz zaznaczone. Dodatkowo wyłącz w ustawieniach telefonu powiadomienia PUSH do naszej aplikacji.
Tak, limit odnawialny jest debetem w koncie. Jest to oferta kredytowa, o którą wnioskujesz tak samo jak o kredyt.
12-01-2025
Chciałabym pomóc w wyjaśnieniu sytuacji ale w tym miejscu nie mam podglądu do konta. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy wtedy dla Ciebie więcej szczegółów i co dzieje się z kontem.
... 12-01-2025Wejdź, proszę w opisane przez Ciebie zakładki. Jak pojawi Ci się formularz do wypełnienia przelewu kliknij w opcję "przelew zwykły". Uzupełnij formularz o potrzebne dane odbiorcy (numer konta, nazwę i
... 12-01-2025