20-03-2018 14:00
Witam,
Czy jest możliwość konfigurowania (customizowania) aplikacji mobilnej niezależnie od ustawień w bankowości internetowej?
Teraz oto mam taką sytuację, że w aplikacji mobilnej ukryłem np. konto oszczędnościowe. Po zalogowaniu się w bankowości internetowej również to konto zostało mi ukryte...Dlaczego?
Drugie pytanie to jak WYŁĄCZYĆ powiadomienia push w aplikacji mobilnej?
Dziękuję i pozdrawiam,
Tomasz
21-03-2018 13:26
Aplikacja Moje ING mobile oraz usługa Moje ING na przeglądarce są ze sobą powiązane. Jeżeli zrobisz coś w aplikacji, to będzie to również w usłudze na przeglądarce internetowej.
Jeżeli ukryłeś konto oszczędnościowe w aplikacji, to nie zobaczysz go również w bankowości internetowej. Konto przywrócisz w Dane i ustawienia -> Konfiguracja systemu -> Przywróć wszystkie ukryte rachunki.
Powiadomienia PUSH wyłączysz w aplikacji w trzy poziome kreski -> Dane i ustawienia -> Aplikacja mobilna -> Notyfikacje Powiadomienia PUSH -> Zarządzaj -> odhacz konta i karty, które masz zaznaczone. Dodatkowo wyłącz w ustawieniach telefonu powiadomienia PUSH do naszej aplikacji.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024