Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Uruchomienie na nowym urządzeniu Redmi Note 10 Pro

Witam. Problem jak w tytule. Nie mogę zalogować się na nowym urządzeniu czyli Redmi Note 10 Pro. Problem wygląda tak że po telefonie z ING gdy dostaje kod czterocyfrowy i go wpisze to po wysłaniu go aplikacja cały czas jak by MYŚLI. Na koniec pojawia się tylko wykrzyknik w trójkącie bez żadnego komunikatu. Dodaje również załącznik.
Wersja apki 4.5.0
Wersja MIUI MIUI Global 12.5.6
Wersja Android 11 RKQ1.200826.002
Odpowiedz
0 Lajków
Dodos131
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-05-2022
Wiadomość 1 z 6 (5 356 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie na nowym urządzeniu Redmi Note 10 Pro

Dodam że usuwałem pamięć podręczna i usuwałem aplikacje i dalej to samo.
Odpowiedz
0 Lajków
Dodos131
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-05-2022
Wiadomość 2 z 6 (5 353 wyświetleń)

Re: Re.: Uruchomienie na nowym urządzeniu Redmi Note 10 Pro

Prosimy spróbuj aktywować aplikację jeszcze raz, korzystając ze stabilnego łącza wifi np. w domu, będąc niedaleko routera. Daj znać, czy to pomogło Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 3 z 6 (5 160 wyświetleń)

Re: Re.: Uruchomienie na nowym urządzeniu Redmi Note 10 Pro

Cały czas tak samo. Czy WiFi czy internet z telefonu :/

Odpowiedz
0 Lajków
Dodos131
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-05-2022
Wiadomość 4 z 6 (5 155 wyświetleń)

Re.: Uruchomienie na nowym urządzeniu Redmi Note 10 Pro

[ Edytowane ]

Dobra udało się aktywować. Dziwny sposób ale się udało. Gdy aplikacja MYŚLAŁA podczas gdy już kod był wpisany to zminimalizowałem aplikację i spowrotem ING wybrałem. Pojawił sie znowu kod i jak go ponownie zaakceptowałem to aplikacja się aktywowała Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Dodos131
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
08-05-2022
Wiadomość 5 z 6 (5 155 wyświetleń)

Re: Re.: Uruchomienie na nowym urządzeniu Redmi Note 10 Pro

Świetnie. Cieszę się, że udało Ci się aktywować aplikację Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
555
125
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (5 093 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy