08-05-2022 08:44
08-05-2022 08:51
12-05-2022 10:40
Prosimy spróbuj aktywować aplikację jeszcze raz, korzystając ze stabilnego łącza wifi np. w domu, będąc niedaleko routera. Daj znać, czy to pomogło ![]()
12-05-2022 11:26
Cały czas tak samo. Czy WiFi czy internet z telefonu :/
12-05-2022 11:40 | Edytowano: 12-05-2022 11:42
Dobra udało się aktywować. Dziwny sposób ale się udało. Gdy aplikacja MYŚLAŁA podczas gdy już kod był wpisany to zminimalizowałem aplikację i spowrotem ING wybrałem. Pojawił sie znowu kod i jak go ponownie zaakceptowałem to aplikacja się aktywowała ![]()
13-05-2022 12:05
Świetnie. Cieszę się, że udało Ci się aktywować aplikację ![]()
Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.
07-11-2025Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak.
07-11-2025Rozumiem, że jest to dla Ciebie ważna sprawa. Przekazałam do zespołu reklamacji prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia.
07-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |