08-05-2022 08:44
08-05-2022 08:51
12-05-2022 10:40
Prosimy spróbuj aktywować aplikację jeszcze raz, korzystając ze stabilnego łącza wifi np. w domu, będąc niedaleko routera. Daj znać, czy to pomogło
12-05-2022 11:26
Cały czas tak samo. Czy WiFi czy internet z telefonu :/
12-05-2022 11:40 | Edytowano: 12-05-2022 11:42
Dobra udało się aktywować. Dziwny sposób ale się udało. Gdy aplikacja MYŚLAŁA podczas gdy już kod był wpisany to zminimalizowałem aplikację i spowrotem ING wybrałem. Pojawił sie znowu kod i jak go ponownie zaakceptowałem to aplikacja się aktywowała
13-05-2022 12:05
Świetnie. Cieszę się, że udało Ci się aktywować aplikację
Ja mam cały czas ten sam komunikat o dwóch dniach roboczych i jest to chyba związane z wakacjami kredytowymi - ja mam zawieszone raty na marzec i kwiecień. W maju będę próbował nadpłacać i skracać okr
... 24-03-2023Chciałabym to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mam wglądu do Twojego konta. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat zajęć egzekucyjnych czynny jest w dni ro
... 24-03-2023Czy na podstawie dotychczasowych przelewów, da się dodać te pozycje do bazy kontrahentów krajowych?
Tj. otwieram ostatnio realizowany przelew i dodaje go do kontrahentów?
Jeśli nie, to jak to mam zrobi
... 24-03-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
6 | |
4 | |
3 |